Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, August 8, 2008

Kisah Pekerja Yang Kejisss

tau x sape pekerja yg aku maksudkan??aku la tuh..hehe.giler ah pengakuan penoh berani dan ikhlas!! *lempang diri sendiri laju2*

knape aku kata pekerja keji?sebab arini aku x sumbangkan pape pon kt kompeni aku.sbb mmg xdak keje pon..nk wat keje camne.sistem takleh guna!!kitorg kan canggih nyer org,mana musim wat manual2 bagai neh!bertambah keji gan sipat berlagak tuh!wakaka..

tp aku tau next week mesti terkangkang sekor2 wat keje sbb nk kejor closing..time tu baru la rasa sador diri kan.baru terpikir "napela slama ni aku ngulor tapa rasa bersalah..." ngeeee~!

oh,malam ni aku nk kuor g Tasik Titiwangsa.sebab aku nk amik kek lapis yg org dh order tu.thanks to KAK FIDA sebab berjaya mempomot dgn sukses kt skolahnya.aku jual kali ni jer..pasni no more kek lapis yer.aku ada bisnes lebey membina dan mudah utk diuruskan..nanti aku pomot la kt korg..so sila beri kerjasama dgn MEMBELI SEMUA produk yg saya jual!!! sekian terima kasih.