Tuesday, August 5, 2008

Makan Buah + kisah seram

haaa..smlm kan yer2 aku citer aku dapat buah byk2 biebo kasik tu.so semalam balik umah,aku sempat tapau dulu..plan nk g join budak2 main boling kt OU skalik kensel la sbb diorg tetiba tuko tempat g mid.giler la wei..takdenya aku nk drive jejauh.huhuhu

sampai umah mandi then makan nasik dulu sambil mata duk jeling2 doyan + manggis atas meja..hehe.i like!


nie la buah biebo kasik aku tu..ada rambutan,manggis,doyan gan langsat.buah misteri lam plastik tu rupanya langsat la.hehe. i loff langsat!dok la aku ngadap bebuah ni sambil layan buletin utama..sedap..sedap..mmg bernapsu btol aku mkn!tp idok le mampu aku abihkan sume..mau tercirit la plak kan.so manggis gan langsat ada belen lagi..leh sambong utk ari berikutnya.huhu!
pastu layan ps2 sampai kol 12..sebab ari senin takdak citer menarik...ada la aku tekan TV jap..tgk2 ada citer antu kt tv3,terus tuko game lek..hehehe.takot!
sbb lately aku cam rasa semacam la.seram2 gitu bile nk tido..dah la bape ari ni tido aku asik x cukup jer.asal aku dh baring atas katil,rasa cam payah gile nk lelap.golek kiri kanan pon takmo gak tido..benci ar...so malam td aku siap2 telan ubat tido kol 12.slalunya stgh jam gitu aku dh blackout.tp mlm td sampai kol 2 x tido2...nape??!!ubat tido tu dh x power ker??eeee..geram tol!pastu mmg badan aku rasa cam seram2 la..oh tidak..ada antu kah???tp aku pejam gak la mata rapat2..aku kan tido bergelap..mmg menaikkan mood seram la kan.
since aku demam2 ni..mmg kalo nk tido tu aku cam meracau2 .takdela aku bercakap ke apa.cuma cam mamai2 antara sedar gan lena tu,mulut aku dok berbunyi/mengerang.korg penah ke kena gitu?!ehh chop2!jgn lak kata mengerang gersang!!!bukan okeyyyy..huhu.ni cam bunyi2 la..mmg tetiap malam aku kene.so bile aku dh bersuara tu,mmg 'potong' la nk lena.terus tercelik balik...eeeeee..why ah??masa kt umah as aitu pon aku camtu jugak..dh macam2 ayat aku baca smlm..hmmm.kene baca yassin nih..bakor antu2 yg kaco aku!huhuhu.ni la nasib kalo dok sorg2..hope cuma perasaan aku saje dan BUKAN ANTU!!!