Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, August 25, 2008

I got new Lappy!!yeay!!

dah lama mengidam..finally aku ada bajet nk beli laptop!yeayyy!dah survey2 kt pyramid tp mahal gak la kalo nk compare gan kt low yat.

so sabtu tu paksa biebo gan adik bawak aku g low yat.aku nk laptop jugak!!hahaha.so dah bersesat2 tu sampai gak la lam kol 9.hampeh!kedai dh banyak nk tutup.pekebenda la..

so cepat2 la pusing mana2 kedai yg bukak lagi tu.tgk2 laptop yg aku nk tu x best la plak.so biebo rekemen compaq..kene lak gan bajet aku.lawo lak tuh..rembat la pelagi!hik3.


ni dia pas install sume2 la..aku grab compaq presario CQ40..harga RM2200..ok la.still lam range bajet aku



aku tanak yg keyboard itam sebenarnya..x fancy!huhu,byk cekadak.tp sbb tgk luar dia cun..pastu dia nyer function sgt memuaskan atiku la..i like!i like!love u mr.lappy!



gift yg dia bg skalik..ada headset,lock,mouse,cooling fan gan USB Hub..oh senangnya dalam ati.lalala.pasni aku leh bertenet kt umah.yeszaaaa!