Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, August 1, 2008

MC DAY - Thursday

ari kamis aku MC lagi.demam still x ok lagi la...dah lebih sminggu aku demam gan batuk2.yg peliknya time petang bawak ke malam jer badan aku panas.kalo tengahari tu elok la plak sehat walafiat.cuma batok jer kronik.tah spesis demam apa aku kene..ada kata aku demam rindu la,demam kura2 la,demam kepialu la.ishk.macam2 nama demam aku dapat.

so smlm gan girang ati aku bangun kol 12.30..oh bahagianya idop.tp pale still berat + pusing2 gitu.bangun mandi pastu lepak2 tgk tv dulu.lam kol 4 baru aku gerak g klinik.masa kat klinik tu cam nk tergelak aku dgr doktor tu tanya aku selera makan aku ok ke x.mesti la ok..sipat kuat makan aku xkan berkurang walopon kene demam + batok gitu.gile la buruk lantak kan!haha.pastu doc tu kasik aku banyak2 antibiotik sbb nk prevent kot2 ada bakteria membiak lam badan.huhu.takot!

dh balik klinik aku nk jejalan kt care4 carik brg umah skit.wawawa.x padan gan sakit nk merayap jugak!apalah salahnya kan..time working days la ko leh jalan kt soping mall gan aman damai.org x ramai..Q kt kaunter pon x panjang.huhuhu.i like! so b4 g care4 aku singgah shell topup minyak kuda putih aku.dah haus benor dia..so aku adiahkan dia 60bucks petrol.adduuu..kopak!



masok2 kete aku cam heran..siyes!aku buh 60 leh santak sampai maximum!slalunya bile tinggal 2 calit aku buh 60,mmg x kan max la.mst ada kurg satu calit.tp smlm mmg FULL.wah3.dah murah plak ke rega petrol smlm???huhu.or petrol pump nombor tu jer salah setting then kasik lebey??wahh..harus next time ku coba tuang situ lagik!hiks



sampai2 care4..serbu port makan dulu.dah katanya x sehat..mana lalu nk makan nasik bagai..so,i had pizza! *sakit2 pon selera melampau ko!*



lengang..takdak org..huhu.best!best!dok ngangkang ke,korek idong calit dinding ke..kompem org x pasan weh!


aku order set sensasi delight..walopon coke tu menggoda dgn icenya yg berwap2 tu..aku x sanggup dera tekak aku..so aku mintak warm water..ishk..keciwa!



pizza dah sampai...thai chicken.not rili suit with my tekak..tp bole la..tu jer topping yg ngancam skit..yg lain lagik ar hampeh..



yer..muke aku xleh tunjuk full..giler sememeh org demam okeyy..cam dh nazak gayanya!muhahaha.tp still dingorat jugak! *pasan!sila muntah!*




ceyyy..konon2 x suit gan tekak..blah la weiiii~!


pastu jejalan lam care4..nk beli brg umah ckit dan 2-3 brg yg takdak lam list!oh tidak..tu la sipat setan aku.konon2 wat listing,last2 belinya ikot suke ati aku!huh!!


singgah watson plak..sini lagi la takleh blah!50% off yer.tp selected item la.kt sini aku beli toiletries la.murah2 dan menawan gitu.


i saw this soap..cumel giler kan.rega dia 4.90 jer.tp aku x kose nk beli.sbb kulit aku ni sensitip+ngade2. so mana leh pakai bebukan.kene pakai yg 'berubat' gitu.lagipon comel sangat.sayang lak nk sental weh..huhu



setelah difilter2 dan sebajet mungkin..ni saje aku beli.skit jer kan?kan?


oh yes..masa aku g parking and masok kete,ada satu insiden berlaku.alaa,korg mst penah dgr pasal gores2/koyak2 pastu dapat adiah kete tu kan?pastu konon2 ko dapat free kete tu,jz bayar insurans & road tax saje.so smlm masa aku dh masok kete *tp x tutup pintu lagi sbb baru nk start enjin *
ada sorg mamat ni lalu.aku terkejut la.ingat dia nk lalu tp terblock dek pintu kete aku.so aku say sorry la.rupanya dia dtg nk kasik aku kad koyak2 tuh.cheh!ingat aku tertipu ker!
mangkuk : cik..cuba koyakkan kad ni.no need to pay anything.kompeni kitorg wat promo.kalo cik koyak kad ni,ada tulis voucher buffet,cik leh bwk 5 org kwn g join buffet tu..
aku : aa??yeke .. btol x payah bayo? *wat muke selenga*
mangkuk : btol cik..skang koyak la..
aku pon koyak la gan rakus.maleh aku nk mlayan.dah koyak tu,aku tgk ada gambo kete.nk tau yg BEST PARTNYA apa??mangkuk tu dh terlompat2 sambil tarik tgn aku salam2.weeeei!!!selamba badak ko cuit2 anak dara org!ni aku rasa nk kame hame ha jer neh!
mangkuk : cik tau x apa maknanya nie?cik dapat adiah kereta!!!
time ni muke mamat ni dah merah2 cam nk nangis!apa ke bodo sgt!aku yg menang,yg ko lebih2 lak excited nape??bangang!pastu dia panggil sorg chinesse girl nie.gan muka excited dia ckp aku menang kete.minah tu pon dtg la kt aku
amoi : cik tahniah!menang kereta!bole dtg opis kitorg diskas psl kereta ni
aku : eh??takpela..i takmo la.. *mmg aku wt muke takde perasaan!sumpah!haha*
amoi : aa?cik tak mau ka?rugi woo cik.every year company kitorg pilih 50 org saje.cik org ke 47 menang nie! *sambil tunjuk keratan akhbar gambo org menang kete.tipu arr!*
aku : no need la..thank ek!kalo u nak,u amik la kete i tuh..
selamba aku kebush tutup pintu kete.hahahaha.mmg terkulat2 muka 2 ekor tu.apa ke giler sgt!kalo dh every year company ko bg 50 bijik kete free2 jer..so dr mana company ko gain profit weh?apa company ko tu Bill Gates punyer ker???dasar penipu!sib baik la aku pnh baca pasal sindiket ni kt paper..so aku lebih aware la.so korg pon jgn terpedaya okeh!takde org murah2 ati nk bg ko kete mewah begitu sajo...