Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, August 13, 2008

Ari Coti - Selasa

ok lah...gan muke pemalas..aku citer secara summary la ek apa yg jadik ari selasa aku coti tuh..sbb rasa diri ni cam keji lak bior lama2 citer ni pending lam draft aku..hiks.

ok..selasa tu pepagi aku dah gerak g shah alam nk anto kuda putih aku masok wad..kene wat minor operation skit..huhuhu~!sungguh kesian terpaksa berjauhan dgnmu darling..ceyyy!yg follow aku ofkos la laki aku..yg tolong kaco daun,uncle yg tgh weng2 sbb atinya remuk redam tu..kui3.cowie.papepon sib baik la dia ada temankan skalik.uncle kan pandai bodek pakcik india tuh.sesuai buat anak angkat neh!gagagaga~!

so aku pon tinggalkanlah kuda putih aku di sana..katanya rabu baru siap.operation tu costed me 250bucks.ok la tu.still lam range bajet aku *walopon ati terkilan sbb duit joli dh abeh..uwaaa~!*




ni lah bengkel dia..cepat,pantas,hebat dan mudah..wah.tetiba pomot!

pas blek bengkel, jam baru kol 11 gitu.g bekpes gan biebo dan uncle kt hakim 7 baru.lepak sejam dua pastu biebo kata nk balik umah...so aku roger shidah tanya dia lunch mana.minah tu lak ada janjian gan dot2 dia kt giant..so aku nk kaco daun!ekekekeke~!kejiss.

sbb aku ni kan dh patah kaki takdak kete, tpaksa la aku PAKSA biebo kasik pinjam kete dia kat aku.biebo pon takleh la kedekot gan aku kan..aku dh la jiwa tgh kesedihan terpisah jauh dr si dia..huhu.rancangan sukses!!dapat kete biebo..yezaa..leh ching3 gan turbo dia tuh.i like!! ;p

anto biebo lek umah pastu chat2 ckit gan mama ayah dia..pastu aku terus berde "ching" g giant 13.hoho.besh giler bawak kete dia.nganjing2 kete yg takdak turbo.wakakakaka~!gile berlagak!tu lom bawak skyline/evo bagai lagi tuh!

pastu aku lepak gan shidah kat food court.minom2 dulu sementara tunggu ketibaan kekasih gelapnya itu.kekasih gelap ko paham x apa??ala..bkn kekasih dia itam ke hape.gelap tu..cam gelap la!alaaaa.cam lagu ungu tuh!muhehehehe.beriya lak aku explain.motip??



sebab si 'gelap' tu lom sampai lagi,shidah ajk g port makan teros.dia nk siap2 order dulu.nanti dia sampai teros ngap jerk.tah pape selera la diorg neh.suke nor makan nasik ayam kt sini.x besh pon.bese2 jer rasanya..aku mendownkan bisnes org neh!hiks. ;p


cik shidah.teman kala suka dan duka ku.huhu.lap u babeh!
oh,ku pasti ada ORG TU berbulu tgk kita outing slalu kan?kan?kan?
jgn jeles..get a doctor la cik..u're rili sick! ;p


aku yg x kose nk bergambo.time ni awan mendung tgh berarak atas kpala aku..ada nampak x?nampak x???sbb..aku tau ada someone yg aku btol2 nk elak dr jumpe ada kt situ.so tiba2 rasa giant ni kecik giler..x tau mana aku nk nyorok.dish!dish!

nape aku taknak terjumpe dia????sbb aku..sbb aku tanak la!!uwaaaaaaa~!
kang ati terloka kembali kang!!
oh..tetiba takdak mood nk taip lagi... huks.