Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, August 26, 2008

PENGUMUMAN PENTING


yeahh!dengan x malunya aku mengumumkan bahawa ari ini bersamaan 27 August..adalah BIRTHDAY AKU!!!yeay..tepok untuk diri sendirik!mukekekeke~!aku bagi coti umum ari ni..tp kene buang keje,tanggung sendirik.ahaks!


jangan ditanya besday ke bape yer..sape yg tau tu diam2 sudeh.ahaks.aku nk ucap mekasih bebanyak pada mereka2 yg sudi wish besday aku.ni antara manusia2 terawal yg wish kt aku:

  1. Kak Fida Tercayang - kol 4.23 ptg 26hb kak fida dah call.dia kata nk jadik org pertama wish besday aku.u got it kak!thanks alot.oh.epi besday to anak kak fida cik Patin yg share same birthdate gan aku.tahun je kompem lain!kui3.


  2. Chenie - member Jb aku.kol 6.15 dah wish..maceh2!adiah takdak?? ;p


  3. Biebo - Kekasih atiku ni terlambat la..dia wish aku kol 10.45mlm.katanya nk jadik org pertama..tp dh terlambat la cyg..huhu.but i do appreciate it babeh. *Ciom*


  4. Adik Aku - Adik call dr ostel tepat jam 12.oo.smangat dia nk jadik org pertama.pastu aku kata dia nombor 4 teros takleh trima kenyataan!sampai nk gado2 gan aku.hak3.dia kata slps kol 12,dia org pertama.yerla dik..amik la.hehehe.lap u!muaxx

  5. Shidah - shidah mesej kol 12.02..thanks dear!lap u babeh!

  6. Athol - Athol dr semban mesej aku kol 12.03..thanks athol.so surprise dia ingat besday aku!ngeh3.terharu!

  7. Okeyu - Sms aku kol 12.10..hehe.maceh!
  8. Nasz - SMs aku kol 12.12
  9. Liza gan deep - call kol 12.16 sambil gelok cam syaiton kata aku dh tua.x sador diri tol korg neh!!muhahaha
  10. Ida brok brek-anto MMS besday kol 12.20..maceh lalink...cute ok!muaxx

oh.aku listkan TOP 10 sajork yer..x larat aku nk taip lagik..jam dh dkt kol 12.30 neh.besday girl kene la tido awal.neway..thanks to all.aku appreciate sesangat!!

LOVE UUUUUU!!!