Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, August 14, 2008

Majlis Bertandang Makan Free

ari selasa tu jugak aku balik damansara jap sebab nk amik kain baju.aku terpaksa lepak umah as pasal nk g keje senang dr sana.nape senang???sbb biebo ditugaskan bangun pagi anto aku g keje.wakakaka~!yerla..kata aku dh downgrade takdak kete kan. ;p

masa tu dh berjanjian gan kak fida tercayang nk g hello2 umah dia.dah lama rapat,tp bertandang uamh dia x penah okkk.padahal sebelah apartment aku jerk..tp asal nk berjumpe,g shah alam.kita cam mengong kan kak?pasni harus kita wat mesyuarat tingkap selalu.kui3..

lam kol 7 kot sampai umah kak fida..KRZ gan anak2 takdak sebab KRZ ngajo petang..anak2 kat umah baby sitter lagik.


yeay!dah sampai.. kak fida yg cam berdebor ngalahkan nk dipinang.tah apa yg didebarkan aku pon tatau.ngape ek ekak??huhuhu.dah masok umah teros g dapo wat2 rajin tolong kak fida masak..sambil diperli2 dek biebo gan uncle.huh,so sarcastic! asal bab masak jer mesti pandang hina kt aku..chaihh~!



ni hasil seni kretibiti aku..hahaha.asik la dapat task potong2..patut la dipandang hina!aku simpan jer skill aku la.sok2 dh kawen,terkejot berok ko bo tgk betapa terernya bini ko mengetuk periuk kuali!haaa..ketuk jerla..masaknya idok!ekekekeke.masa ngah potong2 ni kan, leh lak tercampak bawang besar dr tgn aku.malu okkkkk,sbb bawang tu meloncat pastuh terus tergolek2 kat kaki uncle kt hall!wakaka.imagine, dr kitchen ke hall..bodo la gayanya!!!!hak3.malu shial!diorg mmg tgu point la nk dengki kutuk aku kan!chistt.biebo pon samo!gilo!



kak fida gan skill masak yg ngalahkan chef wan masa umo 4 tahun!ekekekeke.wutever la kak kan.tp curry tu mmg superbbb!rugi x tapau!


ni anak raja mana tah..berlagak bergolek depan tb!yerla..aku cam bibik lak kan masa ni.huhh.


KRZ dah pulang sambil2 timang anak..
pastu makan la gan rakus dan berselera.gambo lauk pauk takdak,sbb lapo sampai lupe nk amik.hahaha

pas makan aku amik kete biebo jap balik apartment aku..oh.ada citer malang time tuh.aku citer nanti ek..wahahaha.matik la nk pending lagi citer dia!aku x sempat nk story nih.later ok darling!