Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, August 1, 2008

Dinner kt restoran chantek!

malam td aku g dinner kt restoran kelantan dkt2 area umah aku.dh katanya idop sendirian,harus la kuor makan pon sorg2 kan..sedey aku.sobs.

sbb aku demam,kene la makan makanan berkhasiat gitu kan.perot kene dijaga dgn baik yer kawan2..muhahaha


Restoran Chief namanya.ada western gan eastern.cantik kan deco dia.makanan mmg superb!harga dia mahal skit la drp kedai kelantan bese tu.mahal singgit dua jer.still affordable la utk org2 susah cam aku nie.cewahh~!




cantik..ala kampung gitu..


the menu..rambang mata aku nk pilih!hahaha


nie part aku..tamak x?tamak x?hahaha.aku mmg mlantak ikot suke ati jer!see..aku langgar pantang minom teh o ais!i miss it alot!mmg xleh tahan la..lak tu mkn tomyam panas pedas.giler nk minom air panas gak!huh..alasan! ;p


balik umah..cepat2 mandi dan telan ubat...konon2 nk cover balik la langgar pantang tuh.muhahaha

ubat batuk dh masok botol ke-3..tak jugak baik2..so jgn beli obat batuk nih!x berkesan!



pastu bertapa la atas sofa..aku tgk citer kekasihku seru..wuwuwuwuwu.napela wat citer antu kamis malam jumaat!terasa extra keseramannya okeyyy..lak tu aku dok ngadap sorg2.tp citer ni mmg besh la weh.sbb saka aku x polow.citer tu x besh!yg kali ni mmg seram..terangkat2 kaki aku menahan keseraman!takooooott..antu dia nampak real.pastu pelakon dia pon best2.mmg berjaya menyeramkan ati penonton!waaaaaaaaa..x suke!!



so smlm aku mkn ubat banyak2 dgn harapan mata aku senang lena.takot terbawak2 kang..harus aku x tido sampai ke pagi!hahahaha