Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, August 4, 2008

Rafik cedera di pipi..huhu

ari sabtu tu aku kene masok opis.sbb ada training utk refresh palotak aku yg dh beku nie as SAP system akan go live ari senin sok.adeeii.sungguh x soka yer!sebab sabtu dan ahad adalah ari istirehat sedonia.masa utk dispendkan dgn tido sekerat ari + dating + lepak2 +jejalan.tp yerla.nk wat camne kan.kalo aku x attend training tu,kompem x leh wat keje nanti and aku pasti bos aku kata no reason nk bayo gaji aku kalo aku x reti wat keje..huhu.btol kan!

so lam kol 5.30 dr opis aku terus gerak g shah alam.tunggu biebo gan as dan fi kt ali.diorg ni nama jer dok shah alam..tp TETAP aku gak yg sampai dolu kt ali tuh.pastu melangut la tunggu diorg.chisst!
plan nk tgk wyang,so soh shidah yg kebetulan ada kt JJ beli tiket citer Mummy.tp katanya dh full house.next show ari tu cuma ada kol 11.30.idok le teman mau tgk lelambat.lgpon biebo ada perhitungan gan kekawan dia.so ptg tu lepak ali jer.boringg..

pastu roger kak fida tercayang tanya dia datang lepak s.alam ke x.aku cam busan2 gitu kan.plus mood pon cam weng3 sajork.yana lak lek kg..so cam lonely la plak! ;p
kak fida memula ngah lepak kt tasik bg mkn ikan kt kolam tu.pastu aku ajak la dia lepak ali.luckily dia gan abg rizal dtg bwk hero + heroin ksygn aku tuh!yeayy!


KRZ dan cik patin yg malu2 ngade.huhu.beria2 nyorok kt ayahnya.aksi x sesuai ditonton umum!hiks.



kak fida merenung masa depan gamaknya.leh nampak x masa depan?kalo nampak kan..nk tanya,saya kawen ke gan biebo?wahhh.tetiba!


KRZ borak2 gan biebo..cam bese la.citer pasal kete..kete..kete.huhu.


rafik ofkos la lam dakapan aku.indu bangat kt dia!dia ni kira scandal aku la.no 2 pas biebo.tp sbb dia extra cumel,so aku suke hugs dia instead of biebo!miahahaha~!



rafik cedera jatuh walker...so pipi kanan dia bercalar.dah katanya dia putih melepak kan.mmg jelas la nampak merah tu.ciannya.tp nampak cam pakai blusher la plak.tetap comel!


haaa.clear kan?merah jer..cam pipi anak jepun!huhu.aku takleh nk gomol rafik sgt aitu.sbb aku nyer selsema x btol2 baik lg.kang menjangkit lak virus kt boipren aku ni kang.so aitu kish2 ckit2 jer..terkilan tol...x puas! ;p


taraaa!hep!toksah la nk compare warna kulit kitorg yer.aku ni kan kuli batak.harus la berjemur tgh panas kan.takkan la putih jadiknya!!wawawa~!



so pas kak fida pulang,kitorg g jusco bukit raja.nk beli tiket Mummy utk ari ahad awal2.haha.smangat giler kan!pastu join biebo berjuang gan kekawan dia.berjuang apa??nanti2 la aku story ek!hihi