Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, August 26, 2008

Makan Kat Rasa Mas lagik

Quick Update

hari ni aku singgah dinner kt Rasa Mas lagi.idok le sebab dia extra sedap-ok2 jerk.
tp sebab dah lapa pastu tak byk choice..belasah je la.kot nk mkn kepsi gan mekdi,aku dh muak!

kali ni aku menawaf kl sentral gan kak aida.saje tgk2 brg..aim dlu, nanti dah gaji rembat!hak3
begitu..



sblm makan amik gambo pemakan dolu..kak aida da kawen yer..anak dia dh besor2.tu la untungnya kawen muda..bergetah lagik!ngeh3



aku still sama cam menu smlm.hehehe.gile kuat makan.1/4 ayam licin okkk!
huhu.gemok laaaa! *jogging stempat!fuh!fuh!fuh!*

oh..sok malam kak fida tercayang jemput makan spageti kat umah dia.
sbb besday cik patin.epi beday to u patin..and oso epi beday to me!!!kui3.
gile pendek entry..aku malasssss~! ;p