Thursday, August 14, 2008

Ceramah Safety Awareness

oh..aku still malas nk ngapdet.tp aku update ckit jugak la kan..kang kata aku pemalas tahap dewa lak kang!ngeh3.

ok.citer arini.

aku bebenornya malas nk g ceramah ni kan..sbb rasa diri tu cam dh riak takbur je reti bersilat kalo org nk wat jenayah kt aku..wakakaka..giler la x sedor diri!

pastu kak N ajak gak aku turun join ceramah tu...aku bajet2 cam bosan kan.plus cam malas nk ngadap muke pak polisi..takoOoot~! ;p

pastu teracun gak la.. aku turun la join..*padahal taktik nk ngulor neh.mukakak*


x ramai yg attend..majoriti pompuan la..dak laki sume eksen cam terer..huh!



muka2 yg excited jumpe polis..sbb ada sorg abg polis yg ensem..auwwwwww~!gedixx!

pak polisi yg smart..hehe.lawok gile dia nyer ceramah.sume gelok tahap guling2 atas karpet la aku cakap ko.hiks.aku yg konon2 nk join kejap je, terus melekat sampai 2 jam..mcm2 la dia citer..camne nk prevent jenayah bagai la..pastu aku register jadik rakan cop..wahh.terasa cam detektip lak tetiba!huhu.

so pasni jgn la cuba2 nk wat jenayah depan aku yer..kang aku report kang! ;p

oh..ada satu scene paling kelako.mmg cam nk pecah hall org gelokkan minah cina blur tuh!masa tu pak polisi ni citer la pasal banduan2 kt penjara lelaki slalu meliwat bagai la kan..skali minah ni konpiden jer angkat tangan nk tanya soklan..nk tau pe dia tanya???lebey kurg gini la..


her : i nak tau la kan..macam td u cakap kat penjara lelaki,mereka 'main belakang', kalau penjara perempuan macam mana?mereka 'main belakang' juga kah??

hohohohoho!pak polis tu pon terkedu x tau nk jawab apa!org lain jgn citer la..mmg gelok cam puaka la. *terutamanya aku * wakakaka.apa punyer soklan daaaa..sumpah dia cakap camtuh!takde soklan relevan lg ker weh??budus!!!gagagagaga~!