Monday, August 11, 2008

Mari Naik Bas

setelah bertahun menunggu..akhirnya company aku provide gak bas pekerja..yeay!!suke sgt..hehe.sebab leh jimat duit plus x payah berebut2 nk naik public transport.bas ni idok ler amik aku depan umah,anto depan opis.tu kira melampau okk!bas ni tunggu kt kl sentral, so aku still kene bersesak lam tren bodo itew.tp xpe..bersyukur la apa yg ada..wahh.beriman di situ.

ok.so pg td first day la bas ni beroperasi.kol 8.00 kt kl sentral.beriya la aku arini naik tren awal sbb takot tertinggal bas.hehe.sib baik sempat.then amy roger bgtaw lokasi bas tunggu penumpang.


kene turun kt bawah neh..tempat banyak2 bas tu..aku x bese sgt area ni.tp belasah sajo la..belaja la wat reti.




cik amy ni dah naik dari masjid jamek..excited ko yer..tp lawo kan bas kita amy.leh eksen kt dak2 shell.wakakaka.kejisss!



bas baruuu tuuuuu..bau kilang lagik.hiks


eeee..bestnya naik bas.bestnya naik bas!
*sila wat suara jakun yer..*
oh,ngape muke aku je yg cam x eklas bgn pagi??ko eklas yer amy??


ni dah sampai..yeay!giler gedabak bas ni.jenuh nk u turn kt lobby td.huhuhu.cantik x bas company aku?cantik kan..
*idong kembang kempis..weyy.cam la tu bas ko!!*
THANKS MR.CEO!!!