Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, August 20, 2008

Makan Doyan

since aku dah elok demam ni..mula la tekak aku pikir nk makan jerk.apa yg aku takleh makan spjg aku demam,yg tu la aku nk tala puas2.hahaha.

aku nk makan doyan!x kira la even tekak aku still batuk2 ckit.aku takleh tahan okkk.asal lalu kt tpt org jual doyan,asik telan air liur je.mana leh blahh amik bau jerk!huhu

so smlm balik keje aku terus singgah beli doyan.tapau nasik skalik.aku takot nk mkn doyan gan perot kosong (kosong pebenda kalo siang mencekik byk giler. ;p)


dah mandi2..makan nasik pastu teros ngadap doyan.x menyabo.rakusssss~! ;p


i bought 2 bijik jerk..costed 8.50 sbb skilo rm5.x kesahla..janji sedap!
baunya..oh..syorgaaaa~!


kuning je isi dia..tp tebal sgt la..jenuh nak abihkan..
sib baik la lam tu ada 3-4 ketol jerk.kalo byk ketol mmg terbeliak2 la mata nk abihkan 2 bijik.
aku mmg tamak..so kene abihkan sume gak malam tuh.kui3


woohoooo~!i luff doyanssss!!
*abaikan muke stim aku tuh!asal dapat doyan,nk stim!muhahaha*