Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, August 29, 2008

Mari Makan2 di Rumah Kak Fida

huargh3..akhirnya aku berjaya gak upload gambo dgn btol.
jenuh aku kelebek2..rupanya aku terchange setting masa nk upload gambo.
ngeh3..sesia aku emo!chit.

ok..leh la nk stori kan psl besday party tu..party tu Kak Fida gan KRZ wat utk puteri beliau si cik patin.so sbb aku pon share ari yg sama,kak fida ajak la join!elelele..aku cam memalu gitu.ahaks!


blek keje aku singgah Famous Amos kt KL sentral..need to grab sumting for cik patin cinta atiku itu.x tau nk beli apa..aku amik jerla mana yg berkenan di mata..kak fida kata pas isyak start majlis.cuak gak la takot x sempat..xkan dtg2 nk makan je kan!
perlu la aku tolong2 apa yg patut..aku kan rajinnnnn!bluekk! ;p

ni la aku beli utk cik patin..kiut kan.ada bear,stick candy,toblerone gan cekelat apa tah lam kotak.aku sampai umah dah kol 8 masa tu.gan ujan lebat lagik.cepat2 mandi then siap2.umah kak fida dkt je gan umah aku..so sempat la nk pecut pegi.



sampai2 umah kak fida..uiii,dah ramai tetamu.i malu!i malu!
yerla..mana la aku kenal mereka2 itu.tu sume cikgu2 kt skola kak fida gan KRZ.
cam tersegan2 la kan..dh katanya aku ni pemalu!lalala~! ;p


sume dok tgk tv dlu..sbb tgu si biebo gan fizi yg still otw.
makanan sume dh redi..so aku dtg teros lepak jela.x sempat nk tjuk skill rajin tuh! ;p



pas biebo gan fizi sampai,KRZ siap2 kuorkan kek.
soh aku gan patin tiup..auwww.perlu ke aku tiup skalik??



haaa..nampak!yummy gile okk.kek secret recipes yg menggoda!
maceh to kak fida gan KRZ sbb susah2 buh nama aku skalik.i terharu..sobs! ;p


sesi tiup gan potong kek..dua org besday girl yg comey!
*puiiiii...!*


bole plak time ni cik patin malu2 nk tiup..so terpaksa aku tiup sorg2.
haha.nampak nau aku yg beriya.ahaks.


yah!yah!mari menikam kek ini patin!

then sesi makan2..giler besh2 makanan dia..ada spageti power KRZ,curry ayam berantu Kak fida,koktail,jajan dan memacam la.mmg mkn x toleh keliling dh..cam kt umah tu hanya ada aku dan makanan2 sajork!muhehehe.


biebo my busok!


KRZ amik gambo..sok2 ada la kak fida upload kt blog dia.gambo2 buruk + huduh i jgn lupe tepek ye kak!kuang3.


scandal terlampau..sherry + biebo


aku dan kakak tercayang + terchenta!lap u kak!
maceh yer utk malam tu..muaxx!
oh yes,rambut aku kembang cam cik ponti sbb baru pas coci.x dan kering aku dh lari2 kt ujan.so dia cam terburuk la plak! *ayat deny rambut smulajadi burok!wkakaka*


oh..i lap diz budak too!
lam kol 11.15 camtu teros aku blek.tu pon harus la tolong2 kak fida kemas2 dlu.dah la dtg x wtpe,takkan nk blah bodo je kan.giler x beradab!ceyyy..konon2 la aku ni beradab sgt kan.ihiks.
tu jela citer..sbb dh lama pending cam x smgt aku nk merepek pasal ni.kui3.
till then..ciaos babeh!