Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, August 15, 2008

Kete Biebo Buat Perangai

okeh.aku nk sambung citer aku yg pending tu..x abih2 lagi citer pasal ari selasa tu.hehehe.banyak sangat benda berlaku, x sempat aku nk citer sume.kene lak gan virus malas yg menular lam badan aku neh.huhu.salahkan virus tu ok!

kan selasa malam tu kitorg g makan sedap2 kat umah kak fida kan.so pas makan tu,aku amik kete biebo balik apartment aku jap.bkn jauh pon..sebelah menyebelah jer kawasan dia.balik2 aku cepat2 mandi gan pack kain baju sume.tp sempat gak la aku melepek atas sofa tgk tv.ekekeke~!

time nk gerak g umah kak fida tu,kete biebo takleh start.padahal slalu tu senang jer.aku dh cuak la kan..sebab biebo syg giler kete ni ngalahkan dia SAYANG AKU! *aku taip statement ni sambil lap2 airmata okkk.ngenangkan nasib badan yg malang..huahuahuahua!*

aku cuak sebab mana la tau salah aku kan.kot hempas pintu kuat sgt ker..tekan pedal kuat sgt ker..giler.sume motip x relevan kalo ko tgh cuak kan!pikir merapu jerk!huhuhu.ada la lam 15 minit aku dok start2 tp takleh gak.bunyik kentut jer enjin dia!

cret!cret!

muhahahaha.kete turbo apa bunyik gitu! *matik la kutuk laki sendiri.im cowie babeh!muaxx*
giler gigih aku try menyetat kete dia.aku x bitau dia lagi sbb x sanggup tadah tlinga dgr dia membebel kerisauan.pastu paling x suke kalo blame aku!uwaaaaaa..plis!plis!rasa nk sepak2 je kete dia.pehal la time aku bawak ko jadik gini??boikot ka??

last2 aku call gak la..nk bebel pon bebel la..aku pasrah jerk.huhuhu

aku : bo..lama lagi x kat sana? *ayat beli jiwa dulu*
him : x sgt yang..pasni gerak la.. *baik jer sbb x tau lagi.pasni kuor tanduk!eee*
aku : bo,kete takleh start la.tetiba jer.td ok! *oh tuhan...seramss*
him : takleh start?hahahaha.

aik??dia gelok?pehal laki aku ni?kene penangan curry ayam sampai mabok camtuh ka?ekeke

aku : nape gelok??takleh start la.. *hangin lak aku.org dh la cuak neh!*
him : kete bo tu battery dh weak..bukak bonet dulu.
aku : bonet??bonet depan ke belakang??

wawawawa.bole aku tanya soklan bodo tuh!tgh panik okk.gilo.

him : *gelok2 kutuk aku dulu* bonet depan la yang.blakang watpe
aku : huhu.ok.pastu?
him : nanti kat baterry tu goyang2 skit.dia ada 1 yg longgar.
aku : ok2..try dulu.nanti kalo takleh call balik.

pastu aku menanau la kt enjin tu carik mana baterry kete.hahaha.mampos aku x jumpe ok.2-3 kali gak la aku tepon dia.ape ke pelik benor rupe battery dia.kalo baterry kete aku tu aku tau la..sbb byk button2 atas dia.yg ni nan ado.mana aku nk tau.rupenya tu baterry sel kering.yg cam aku tu sel basah.

oooo.baru la aku tau.slama ni x kose amik tau pon!ekekeke.kan dh padan muke aku!
jenuh aku godek2 tp still takleh start gak.org yg lalu lalang kt area apartment aku tu cam pelik nengok aku.yerla,poyo2 jer cam reti godek2.bila start kuor bunyik "peh-peh-peh" cam kentut!wakakakaka.malu okeyyyyy...sumpah!


berselirat camni,bajet aku reti ker??dah la gelap.meraba2 aku.huhuhu.last2 aku fedup,aku call biebo soh dtg menyelamatkan keadaan.penat dh aku pomen2.still tak ok!

biebo sampai gan uncle dan KRZ.rupanya bukan sbb wayar longgar ke hape.tp sbb baterry mmg dh kondem dh.hampeh!beriya aku cuak2 tadik! ;p



sbb takleh start jugak..terpaksa la 'kiss' gan kete KRZ.guna 'jumper' utk start enjin kete.alhamdulillah leh start.legaaaa aku!pastu yg peliknya,sampai arini dh elok lak kete dia!mmg mengade la turbo ko tu bo!saje wat perangai gan aku kan!chaistt!mmg derhaka punye kete!bluekk! ;p