Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, August 18, 2008

Kemalasan Di Tahap Paranormal

pebenda la tajok entry!belasah sajork as aku tgh blur2 tatau nk update apa.citer2 weekend aku maleh nk cito.sbb benda yg sama aku buat.tgk wayang,makan dan makan!huhu.plus kepala cam beku la 2-3 jenak neh.aisey..mengapakah??sewel!

arini ari senin...tp aku lgsg x bz.pelik.pelik.banyak benda still pending.so takleh nk wat keje la kan.tu adalah alasan konkrit aku nk bg kt bos aku kalo dia tanya ngape aku ngulor sajork.dan PASTI aku dapat surat terminate jam2 tu jugak!wakakakakaka~!cabul nyer mulot!!

arini pon ramai org cuti..so bosan.nk ngumpat pon korum x cukup.nk cuci mata pon x kose!uwaaaa.bosannnyaaa!so dr pagi aku layan tenet jer..jelajah sana sini..donlod lagu bagai..pastu berconference gan rerakan tercayang ku.muaxx!bertambah dosa arini.sbb??adala....lalalalala~!


hehehe.berchatting x hengat donia..tp still kaberline gan benda2 kat lakang tuh.pastu minimizekan sekecik mungkin!aku ingat dok depan ni x clear la nk tenet..rupanya lagi selamat okkk..oh suke nyerrrr~!




sambil2 tu makan asam..mulot takleh henti ngunyah kalo tgh boring.bahye tol la.balik ni kalo timbang kompem naik sekilo neh!ni asam pe tah namo eh.kalo dedulu dia jual sposen2 lam plastik kecik ada kad poker tuh.ingat dok?biebo,ni BUKAN TAIK IDONG yer!laki saya sangat sensitip dgn melihat objek kecik2 berpintal gitu.abih dituduhnya benda tu adalah taik idong kegemarannnya!muhahaha~!yucksss!

oh..aku dapat nie!suke!suke!comey kan!ni dr bangkok thailand.thanks yer pada yg bermurah ati menambahkan koleksi deco atas meja aku nih..pasni rerajin la bg aku PSP lak ker..PS2 pon ok.leh aku kene lempang lelaju gan bos aku!huahauhuahua


oh sewelnya citer aku kali ni!aku xde idea okk.hehe.kira ok lah drp aku x update lgsg!
*menguap2 sambil tunjuk muke poyo*