Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, August 25, 2008

Free Lunch at Sri Ayuthia

yep.still citer pasal ari jumaat yg panjang tuh.huhu.ni la pekdahnya kalo asik pending nk ngapdet.padan muka aku taip pepanjang!huhh!

ok.pas setel hal kat bank,aku gan amy gerak g sri ayuthia.sebab dh janji gan ex bos aku-mr.kit nk p lunch gan dia.Kak N gan kak raisah pon ada skalik.diorg dh siap2 tunggu kt sana.

even aku coti,tp sbb dh lama plan lunch ni,terpaksa la aku g gak.ceyy.konon2 terpaksa la!hak3.padahal beriya!

aku gan amy cam dh MENTAL dah sebab asik la salah jalan.drebar gan co-pilot dua2 dah sengal.hahaha.dah la jem.kalo salah jalan mmg hazab la ko nk patah balik!kak raisah gan Kak N dah roger2 jer soh cepat.

takpe2..semangat makan free punye pasal,sanggup kuredah semua! ;p



muke sengal dh tahap cipan.pura2 sawan utk mengkaber hangin lam badan sbb stuck lam jem.diorg dh start makan okk!jgn abihkan!!uwaaa~!


amy pon dh berjangkit sawan..ekekekeke~!


dgn eksiden bagai la..ishk3.camne la myvi ni wat aksi akrobatik melompat ke longkang tu yer.huhu.kretip gak laaaa.. ;p


finally sampai gak.ni la sri ayuthia.restoran thai.dkt2 area opis aku gak.deret2 victoria station.sini tempat mmg kelas ye ko.kalo sendiri bayo,aku x koser kemari!miahahaha

ceyyy..mamat tu dh tunggu nk bersawadikap gan ko.tp dia bkn org thai pon.cam mat bangla jerk!hehehe.aku dh slalu gak mkn sini..tu pon dgn motip DIBELANJA yer.. ;p


sila la naik tingkat atas.mr.kit dan akak2 sudah tunggu.dh start mkn pon diorg.


see..aku sampai2 diorg dh makan.x ramai pon mr.kit ajak.kitorg berlima jerk.i like!leh mkn banyak2.huhu


kitorg pon makan la gan rakus.lapo yer harung jem!


lauk pauk.ada ikan masak 3 rasa,kerabu mangga,sotong masak merah,ketam tepong,butter prawn gan tomyam.pergh..sini makanan mmg super duper sedap!udang gan ketam dia paling besh!sumpah x tipu.huhu.pastu diiringi music tradisional thai.layannnn..cam kt phuket u!haks


ni la mr.kit.ex bos aku masa aku mula2 keje kat scomi.sgt baik dia ni gan aku.dulu2 org asik kata aku ni anak emas dia la.hahaha.sebab pepagi aku kene bancuh nescafe dia.yg tea lady buat,dia tanak minom.ngade eh ko!thi.hi.hi.tp aku dapat upah..angpau raya dia kasik aku paling banyak.muhahaha.x sesia aku bancuh air u bos!
skang dia dh x based kt tempat aku.dia kene transfer turkmenistan.dah dkt 2 tahun kot.so kalo dia balik sini,aku pling benci soklan dia..
"acik,bila mau kawen??"
huhh!!!apa leh buat..dia tau kisah cinta aku dedolu.wakakakak!

then dessert time!part paling aku sooka.baru la complete.cewahhh!dia bawak tray penuh mangkuk2 yg tayang isi2 desert tuh.ko pilih la mana ko nak.cara ek??



tepi port kitorg ada kolam ikan gan waterfall..oh cantiknya.amik gambo!amik gambo!


dessert favvy aku..water chestnut!sedap giler weh..ada nangka slice2 gitu.tgh2 taip ni pon cam merembes air liur aku.wuwuwu.sedap!


muke2 kepuasan.thank u so much bos..now u may go back to turkmenistan.syohh!syohh!
muhahahaha.keji giler ayat!muke aku teros kembang pas makan kan.why?why?
overdose??