Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, August 25, 2008

Kejadian Aku Dimaki Teksi Puaka!

hoho.aku tau aku dah lama x ngapdet.bkn dh pencen merapu yer..cuma sbb aku coti la ari jumaat tu.pastu senin sangat bz kt opis.x baik ngulor kata bos aku.muhahaha.jadik baik lak aku.

tp sbb mood dapat LAPTOP BARU kan..harus la aku ngapdet!teng!teng!eksen nih.tp syok giler bertenet sambil sandar2 malas atas sofa..fuhhh..layannnssss! hik3

ok..meh aku citer kesah sensasi aku ari jumaat tu.camni,jumaat aku amik leave sebab nk setel hal kt bank.pastu aku pikap amy lam kol 11 kt opis.motipnya sbb aku x tau jalan nk ke bank tu.kui3.kene la hire co-pilot okk.

ondeway nk g bandar utama tu,ada la sbijik teksi bodo tiba2 nk masok lane aku.tiba2 ok.pastu sib baik amy alert..mmg skit lg nk gesel kuda putihku.amy jerit ar

"ACIK!!!"

aku yg dgr cemas2 gitu,terus keluorkan tindakan refleks aku.aku balas kanan ckit.sib baik x lebih,kalo x kete belah kanan sondol la.oh tidakkkk..wuwuwu.saya sangat fobia!

cilaka punya teksi!dah la x bg signal!cinabeng!wak lu ah!

pastu teksi ni tetiba potong sambil himpit then teros block kete aku.
oh WTF! aku dah agak dah..ni mesti nk maki ala2 salah aku kan..cibaian!



aku gan amy sempat snap gambo teksi dia yg block kete aku tuh.gile babi ok.abih jem kt blakang.dh katanya tgh2 jalan kan!pastu kuor la keling tua ni..


keling : eh,apasal u tak kasik saya jalan?dah nampak saya nak masok td!

huihh..melengking sore dia tengking aku.aku dh siap2 bukak tingkap masa ni.bau molot dh la cam jamban!nk maki org plak!!puiii!

aku : apahal plak.ni lane i.u dah la x bg signal!!

keling : pot-pet-pot-pet *nak gak salahkan aku tu.babi ah!*

aku tgk2 jam dh dekat kol 12.mmg kalo aku layan gado molot jamban ni kompem la melarat kan.aku lak appointment kt bank before 12.30.time ni jgn cakap la..gigil2 aku sbb nk marah x lepas.bukan salah aku la bodo!!

aku : eh,listen eh..i'm sorry.i nk cepat.takdak masa nk gado!
keling : u dua aa..mmg kurang ajar!

aik tetiba!aku dh say sorry even terang2 bkn salah aku.key-markkk punye barua!
abih org tgk2 dia maki aku.kompem org pikir salah aku.yerla,lady driver.even salah jantan pon,org assume salah pompuan.chist!

pastu keling tu blah gan muke x puas ati lagik.ko pehal??bodo!
aku x tau la nape nasib kete aku mmg agak suwey gan teksi.keling lak tuh!puii skali lagi.



ha.ni la teksi gampang tuh.tgkk btol2 nombor plat dia.kalo jumpe,korg jauh2 skit.bkn sbb dia garang or sbb dia bwk kete cam cibaian,tp sbb molot bau jamban!muntah berdarah okk!mukekek.
yg pasti aku dh amik no aduan LPKP blkg teksi dia tu..mmg tunggu jerla nasib ko barua oi!!
i seee u in court!!wahhh tetiba!gagagagaga~!