Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, August 5, 2008

Aku kene tukor tempat...x best!!!!!!

ermmm..aku baru dikonpemkan dek bos aku soh aku tuko tempat ari jumaat ni..still lam department sama cuma cubicle/work station aku kene tukor..takmoooo laaaaaaaa!!!mencik gile!tukor pon sesama team aku jugak.motip??sebab bos aku kata team kitorg cam xde chemistry..ada puak2 dan kureng teamwork..btol ker??yerla kot..haha.so kene rearrange balik port memasing.dok campo2 takleh ada geng ko jer..chaist!!!bau dengki di situ kan!

ekceli finance dept aku mmg luas yg hamat.ujung sini sampai ujung sana haa.aku rasa ada lam 60-70 org termasok bos2 lam bilik.ramai giler kan..tu x campo engineer2 yg dtg menebeng anto claim bagai tu.mmg meriah cam pasar malam la..huhu

so aku kene pindah dok port Irene..lagipon dia dh nk benti ari jumaat ni.so aku akan amik tempat dia.x best!x best!sebab dpt port tgh2..x suke arrrr.susah la aku nk ngulor gan surf tenet bagai!!pastu dok ngadap muke2 manager yg x bape nk ensem.choii!


ni la port irene..bersepah gilo minah ni..ishk3.selekeh.oh,maybe harus sepah2 kan agar bos tau ko tu bz..kan?kan?takpe2..nanti aku make over kan tempat dia nie.. ;p


ni view dr port Irene..kat lakang tu la port aku..paling lakang and ujung..walopon org slalu lalu lalang + singgah menebeng tempat aku,tp aku stil rasa ada privacy la..sbb aku leh nampak smua org,tp x smua org nampak aku.kalo dok tgh2..kompem la aku x nampak org lakang aku.org tu lak leh nampak smua aku buat..cheh!lgpon cubicles tu cam bodo.pendek jer..so kpala sume org ko nampak..xleh nyorok2..



ni port aku..xdela lawo mana..tp kira cun skit la de port si minah tu..ekeke~!

haa..lg satu yg best port aku ni, paling dekat gan fotostat machine.so kalo nk amik dokumen lari dkt jer.xdela rasa penat.tp yg bosan sebab org fujixerox dok call2 ext aku mintak metre billing la..tanya toner nyer status la.yerla,sbb dr dulu mmg keje aku la order gan bukak tukor sume benda alah tu.keje harus multi tasking yer..haha.bapak berlagak!


dan PALING PENTING, dekat gan pintu.so kalo aku masok lambat pon bos tak pasan.bilik bos aku lak paling ujung belah sana.so kalo lambat stgh jam tu,gan muke x bersalah leh selamba je masok sambil kaber2 handbag kt blakang.pastu duduk,terus buat2 muke bz.wakaka.yer.yer.aku mmg pekerja keji yg terpuji.ahaks.

so nti aku eksen la port baru aku yg dh di make over yer.tu pon kalo sempat nk touchup2.aku skang kan bz tahap extravaganza bebeh! muackks!