Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, August 8, 2008

Saya Malas Ngapdet!

*taip sambil menggeliat2..menguap2..muka layu2*

Woohoo..aku malas giler la nk ngapdet.musim kemalasan dah melanda neh.sampai terlupe kewujudan blog sendirik.hiks
Tu pon sbb malam td ida brok brek anto mesej kat aku

“eh..ko hidop lagi x?sunyi jer blog ko!”

Boleh bg ayat gitu??kuang hajo giler!muhahahaha.FYI, alhamdulillah aku still bernapas lagik..still makan nasik lagik and still g keje lagik!so that’s mean aku idop lagi okeh!keji btol ayat tanya kabor ko tuh!cilaka! ;p

Aku takde mende nk ngapdet..sbb aku MALAS..aku TAKDAK TOPIK nk ngumpat/eksen..aku TAKDAK GAMBO menarik nk tayang.mana besh post entry tanpa gambo!kang aku tepek muke aku byk2 tanpa motip kang ada lak yg muntah bertalu2 lak..ekceli aku TGH BLUR2 gan macam2 mende kene sumbat lam palotak aku yg kecik neh!adeiii…. padahal x bz pon sehari dua ni.dtg opis lepak2 jer sepanjang ari .nak wat keje,system still kelam kelibut lagi.patutnya bos aku bg coti umum kan utk bdk2 finance.kasik system dh btol2 stable baru kitorg masok keje.aku rasa nk stable tu pon amik masa 1-2 minggu gaks!leh x bg coti bos?haa bos??

Pagi2 ni pon Shidah kasik aku email tanya aku dh pindah ke cubicle/work station baru ke lom. aku lom pindah lagik sbb si Irene still ado sampai ptg..maybe pas opis hour la kot aku punggah barang sume..malas la wei..next week dh xdak comfort zone!!!huwaaaaaaaaaaa~!mengapakah kehidupan ku di dengki sebegini ropa??

Note for Shidah:
Aku MAJOK la gan ko nyah..sbb ko x invite aku g blog ko!keji la ko.kata besfwen 4ever never die bagai.so ngape lak aku takleh share “the moment”???mukekekekek!aku paksa gaks ko invite aku..ada paham????

Note for all
Weh..aku x saje2 letak banner iklan itu yer..sila klik stiap kali ko masok blog aku..motip???supaya aku dpt menambah pendapatan.x kesian ke kat aku??aku kan x cukup kaya.kalo x kaya camne nk blanja ko di satu ari nanti.. *wahh..ayat pancing di situ! *
So..sila klik okeyy…aku paksa nih! ;p

* nampak sgt aku takdak idea kan..merapu cam org gilo!haihh...*