Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, August 4, 2008

Jejalan tgk wayang + mencekik

ari ahad kitorg g tgk Mummy kt bukit raja.kol 2.45..bapak la awal..huhu.cam pelik kan.sbb slalu aku gan biebo tgk ptg2 bwk ke malam..tp sbb si as gan fi dah belikan tiket ari sabtu tu..so tgk ajer la.kalo beli time2 tu jugak,mmg haremm ko nk dpt tiket.kalo dapat pon depan2 skrin..ko nak?aku tanak..huhu

sampai2 bukit raja lagi seploh menet nk start.so aku lari2 la gan biebo nk masok cecepat.si fi gan as nyinggah beli popcorn bagai.aku x mkn sgt lam wayang..minom pon jrg.sbb takot nk terkencing.leceh nk kuar..lak tu rugi la ko terlepas part2 citer tu kan!hehe.aku kan gile wayang..so eklan2 or gezet2 citer baru aku WAJIB tgk!so takleh lengah2..kalo nyala jer hall number..serbu terus okeyy!hiks.cam jakun kan!

citer mummy kali ni mmg gile babi best!sumpah x tipu.drp mula sampai akhir dia mmg byk aksi la.aku punye excited sampai tertumbuk pipi biebo..muhahaha.keji.org lam filem tu nk berlawan,aku pon sebok bertumbuk skalik!terbawak2 okeyy..penuh penghayatan katakan!hahaha!so for those yg lom tgk citer tu..sila pegi yer!x rugi..kompem!

dah kuor wayang..p pusing2 la lam jusco tu.g jejalan kt bhg toys sbb si fi gan as ni giler gan robot gundam.asik beli jer 2-3 kotak..pastu g beli brg2 biebo.minyak rambut dgn deodorant.patut ar wangi skang ek!hahaha.pastu biebo x lunch lagi..sedangkan kitorg dh kenyang mencekik kt Ani Sup Utara before g bukit raja.so temankan la biebo makan..konon2 teman la kan.cam konpiden jer x tergoda makan skalik.dh katanya g Johnny's kan...Johnny's dh jadik port favvy aku gan biebo skang.lgpon affordable..kalo tetiap minggu mkn fast food pon leh bwk muntah okey.so tuko Johnny's la skang.besh2.macam2 ado..



biebo nk makan 'nasik terkilan'..haha.kan aritu aku salah order utk dia.so kali ni dia oder sendirik la.lepas la mengidam dia tuh..


as gan fi pon dh mkn td gan aku..skali mkn jugak!aisey..aku camne?takkan tgk jer..hik3


biebo dah dapat idaman dia,aku kt sini mmg dia dh x nampak la..sobs.


aku nk snap muka semangat dia makan,tp dia berjaya mengkaberline.chaistt!


ni muke aku nyendeng nk curik makanan biebo.tp dia kedekot okey!huhu.amik gambo guna self timer..nk soh fi gan as amikkan,diorg tgh mood gado..dua2 keras cam batu.hahaha~!takot!

akhirnya aku x mampu mengawal napsu aku tgk sume org mkn.aku pon order gak skalik.hahaha.kali ni aku try kuew teow tomyam dia.fuhh..mmg sedap pon!bapak udang pon ada dua ketol dia kasik.mmg besh la...


walopon besh,aku still mintak bantuan biebo abihkan..sebab aku kan kenyang lagi,cuma gatai nk mkn jugak.hehe.lucky ada biebo di sisi..membazir tu kan amalan syaiton..ngeh3.
pastu gerak g masalam jumpe bob jap..then g lepak ali lagi sampai ke malam.lam kol 1030 aku pulang ke damansara.letey weh..........!