Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, August 11, 2008

Bersantai-santaian di malam minggu

sabtu malam ahad tu cam bese la keicar team ada miting kt Geng Corner sec 13..so dah makan2 sume.aku gan kak fida lepak kt belah dalam plak.boring dok luar sebab kaum adam tgh miting.maleh nk enterprem..

cantik gak deco cafe ni..pastu ada wifi..rugi lak x angkut laptop gan PC bagai..hahaha~!


cantik kan?sila la landing baring cam umah sendirik..kedai ni dia cam berkonsepkan kartun UPIN dan IPIN..wah i like! i like!dulu masa bulan pose last year, 1 famili aku dok hadap citer kartun tuh.besh + comel gilo!!



posing time..muke aku giler selebet ngalahkan kambing gurun!haha.time ni aku tgh beremosi gilo.baru pas nanges.sobs.sobs.motip??nanti aku citer ek..i malu la.



boipren aku WAJIB la berkepit gan aku.cian dia..demam tau.panas gilo badan dia..sedih aku nengok.tp dia baik je.xde merengek2 pon..diam jer..


ruang buat air.



rafik mst bengang melayan aku yg bangang nih..asik la amik gambo.haha~!but i love u rafik!!muaxx!



amik gambo dia melepek demam..tu tepi tu umminya..kak fida tercayang.malam tu aku rasa sume org emosi la..sume cam mood weng2 gitu.kan kak fida kan?haha.


cik patin jer ok..mood makan eskrem mst la hepi..


aku berjaya meniduri rafik..opss!correction!menidurkan rafik la!cian dia demam.pastu badan dia makin panas..tp still x nanges.masa dia tido ni kan, dia asik celik2 mata dia tgk aku..nampak aku ada kt sebelah dia,dia pejam balik.cam takleh ilang aku la kan..oh,terharunyaaa..cam nk nanges!aisey..kan aku dh cakap,mlm tu aku emosi lebih yer!!cam bodo jer..hiks.