Wednesday, February 11, 2009

APa Aku MkN sePanjang Arini?

Pekata setiap ari aku update apa aku mkn.
at least bole la ko tgk,
berjaya ke tak diet aku tu..

yerla,kdg2 aku belasah je wt menu diet sendiri.
guna otak tak bape terer sains kesihatan ni,
mmg cam hampeh skit la kesannya kan..
huahuahua.

oh,td aku gi Jusco beli buah2..
smangat gilerrr koo!
tp pasal malas nk upload gambo,
sok kt opis jela aku ngapdet pasal tu ek.

jom tgk apa aku mkn arini.

Bekpes :
- mihun + tempe goreng
- teh o ais

Lunch :
- Keropok Lekor
- Teh O Ais

Minom Ptg :
- Donut 2 ketol <-- kecik je okkk.
- Teh Panas

Dinner :
- sekeping Roti
- Sebijik Epal


perghh..kagum tak???
aku tak sentuh nasik langsung okkk.
mmg la kruk krek jek perot aku ni.
tp aku tabah.tabah beb dgn linangan airmata.
terbayang2 nasik lemak..nasik kukus..
oh.... T_T

tp tak kisah sgt pon..
dulu2 kan, lg kaw2 aku jaga makan..
ari2 bantai salad + epal +thousand island.
pastu togok susu HL 24 jam.
sbb tu dulu aku slim shaddy..

skang ni..ko tgk pon ko tau kan.
muka kemaruk nasik..huhuhu.

ok la...sok aku ngapdet lagi..
mata aku dh kuyu2 gantok.
cite kt tv sume cam ^&^*&* bosan.

semoga aku tido lena dgn perot majok x dpt nasik.
tsk.tsk.tsk.rasa cam org miskin lak dah..

booooo.... <-- nak ngadu kunun.puiii