Daisypath Anniversary Years Ticker

Sunday, February 15, 2009

rOmantiC wEddiNg On Valen's Day..whoaaa~!

pas sesudah tgk wayang..
aku gan biebo masih merayap tanpa motip.
dan kebetulan yg baik,
masa tgh2 jenguk kt tempat ice skating tu,
ada wedding tgh berlangsung.

oh cam nak pengsan...
romantic giler wey..
sob.sob. T_T
tetiba giler nk touching lebey2..
cam aku lak yg kawen kan.



nampak..gempak tak gempak la kan.dia dh reserved tempat ni.kompem ko mmg byk duit kan.ko ingat singgit dua nk reserved dia..ishk3..kagum sejenak.




ada stage yg simple, ada band dan ada pelamin sempoi.ni cina yg kawen yer..kalo melayu,aku rasa ada org bersilat berkompang kt tgh2 air batu tu.



hambikkk ko.ramai giler yg jadik penonton.sume duk bersorak sambil tepuk2 tangan.kompem bangga je pengantin tu kan.ramai yg tgk dia kawen,ni leh lawan mawi neh.



tetiba pengantin laki dok menari2 kt tgh tu,aku rasa dia ni mmg skater la kot.sbb tu sng2 je dpt kawen kt sini.plak tu beliau sgt terer berpusing2 cam pro..ishk2..sgt sweet la.




pengantin pompuan dok kat tepi.takkan dia nk meluncur gak kan.gilo ke hapo.dah la baju labuh nk mampuih.cam tak kena konsep plak.



oh sweetttttnyaaa... *pengsan*




pastu berarak la ke palamin dan aku gan biebo pon berarak la ke tempat lain.pejadah lak nk tgk sampai abih majlis kan.sedara ko ke???muhahaa
.
.
kitorg gi jejalan tgk patung dragon ball..mampos comel giler ko.meh la adiahkan aku meh..huhuhu.plis..plis.. *wat mata kuyu2 cam mintak simpati*





haiyak..baterry aku dh abis..
maka,babai!!!!
*ini bkn alasan...huahuahua*