Tuesday, February 10, 2009

pEmaNciNgan Yg HaMPa

Ari Sabtu

aitu kitorang dh planned,
cuti thaipusakm nk repeat mancing kt sukida.
so masa diskusi malam jumaat tu,
mcm x jadik la plak.

sbb kitorg nk camping cam slalu..
tp ko paham2 la laki aku tu kan tgh kena kayap.
takkan nk tido baring tempat2 semak camtu.
kompem la dia rasa sakit dan x selesa kan.
dan paling penting, mcm la mama dia nk kasik.

yerla,kata ko sakit.
pehal ko nk gedik2 gi camping plak kan.
time nk gi kolej,kemain cam x larat nk bangun.
opps..ops..melebih sudah.
sian laki aku.me loff u bo!
dan-dan nk amik ati balik.hehehe

ok sambung citer.
maka,aku ckp gan kak fida maybe x jadik gi mancing.

tup-tup ari sabtu tu,
kak fida kata dia dh ondeway gi sukida.
KRZ gan membernya nk jugak mancing.

si biebo aka pemancing tegar ni,
kompem la menggelupor nk join kan.
ishk2..tak padan gan tak sihat tu.
ni aku nk bukak buku membebel ni.

tp aku paham la minat dia kan.
tak ikot kang,cam kesian plak.
sbb pegi balik hari,aku on jela.

secara selamba kitorg berdua gerak ke sukida.
mmg dh slalu gi sana,cuma dua2 ekor x cam jalan.
sbb biebo cam x larat,aku la drive ke sanun.
kepochi dua2 tgk jalan mana nk ikot.muhaha.
padan muka kita bo,next time bukak mata luas2.



aku kan terer. maka,sampai dgn sukses skalik tanpa ada sesat langsung.izinkan saya mebangga diri selama stgh jam.




sampai2 sana,KRZ dan kawannya dh dapat hasil yer..ikan talapia kecik sajork.tp ok la dr takde langsung kan.tepukan gemuruh utk beliau!


haih...cian btol tgk budak ni..time dia sakit ni lah aku cam makin syg dia.nk marah pon tak sampai ati.eh eh.tetiba terluah perasaan ati plak.ngade2.muhahahaha.



yippie!biebo dapat ikan!!tp ko tau ayat dia apa??
.
"cheh..talapia kecik jek."
.
hamboi..berlagaknya ko.yerla,sblm ni diorg kan dpt bwk naik ikan gedabak2.tu yg pandang hina kt talapia tu.bawak2 insap please. ;p
.
.
masa duduk2 tunggu ikan tu,biebo ngadu perut dia dh bisa2.kesian benor aku tengok dia.tp nasib baik la dia ni jenis tak takot mkn ubat.kalo tak,mmg aku bersilat berkungtau la paksa dia makan.ceyy..ni tokoh bini durhaka ke ni?ahaks

sape2 tak penah tgk kayap,ni la rupanya.sian kan beliau.. T_T
.
.
kitorg mancing sampai kol 9 malam sajork.
nak tau hasil bawak balik bape kilo??
cuma ikan talapia kecik itu semata2.
tu la..tak baik pandang hina.
kan ikan lain dh boikot.mukakaka
.
ok abis cite sabtu.
tepuktangan sambil lompat bintang!
oh tetiba.