Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, February 23, 2009

DediKasi 2 - hEpi BuffdaY!!!

aku dgn menjerit sekuat ati nk wish...
Hepii Buffday Emyyy!!!
yeayyy..!! <-- sambil baling2 telor.kepingin nk buat betol2 neh.plis.plis serah diri..hahaha




Selamat menyambut ari ketuaan emy..
Tua tak tua la kan,yg fenting lg tua drp aku!
Muhahahaha..keji.nk up je kejenya.

Umo beliau takyah la aku mentioned sini.
Biarlah rahsia..gitu… :P


Aku doakan kesejahteraan idopmu.
Semoga panjang umo dan dpt terus bersyukur di ari jadi akan dtg,
Semoga dilimpahi rezeki mencurah2..
Semoga disayangi dan dikasihi oleh kekasihmu selamanya..
*nk nk kena gitau nama ke?gitau la ek..si Juan aka Ayam*

Semoga dicepatkan jodoh..jgn tunang lelama.. <-- ni kes dengki,nk soh sume org kawen cepat.biar aku bujang sesorg supaya senang kena ngorat.miahahaha.sila lempang saya!

Semoga segala2 yg baik,akan dtg padamu..
Semoga sihat sentiasa dan bole melepak sampai ke tua.


Walopon kita tak kenal dr tadika..
Tp ada talian di hati yg merapatkan kita..
Kita berkongsi rasa,sedih,gumbira dan membenci org yg sama.
Oh apakah maksud itu??

Kira kalo ngumpat org,mmg ngam la..
Gitu la kot maksudnya…hahaha.

Happy Buffday Emy!!!
May god bless u always..
Muacksss!!!