Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, February 5, 2009

TeMpeL-TemPeLaN

huargh..melampau malas aku ni.
nk ngapdet pon cam gile payah.

aku busy okkkk.
takkan ari2 nk ngulor je keje aku kan.
mana pro gitu..ceyyy.pro kunun.
ekceli tak berpeluang nk ngulor.
dr pg aku bz cam nk mampos.

siaran tertunda la yek.
pasal takdak cite best nk share gan ko.

kan aitu aku gi tampal skin lappy aku,
ni nk tunjuk la kekdah mempaste natang tu.
sok2 sng ko nk tiru skill dia.

masa aku beli skin tu,takde free pasting.
kebetulan biebo beli kt lain,dp free pasting.
mamat tu lak tak bawak laptop dia.
harus la aku nk ngelat sikit kan.

mari berdrama.Siri Bercakap dgn Jin.
eh x alih2 jadik gile.

aku : amoi,bole pasting utk i x?
her : yg ini ka? <-- sambil tunjuk skin biebo.
aku : tak.tak.yg ni. <-- tyg skin cekci aku.
her : mana u bili ini? <-- sila baca cam nada cina skit
aku : kt dalam tu ha..bole x?
her : (senyum2 cam tanak buat.jgn kedekot bole??) .
.
aku : ala,dia beli tp x bwk laptop.sama je maa..u tampal utk i.
her : ok la...boleh saje.
.
yeahOOo..cyg ko amoi!
besela..ayat kena power..muhahaha.
PANG! --> diam teros.

tp keji amoi tu..siap kutuk2 skin aku beli.
dia kata cam x berkualiti sgt cam dia jual.
lantakkkk aku la!ceyy..emo kunun. ;p




amoi yg separa eklas tampalkan aku.tp dia baik je lelama tu..aku kasik ayat2 cinta skit.ahaks.



ni skin biebo beli kt kedai dia.abih ganas la tu kununnya..x takot pon.bluekk!



oh skin ku yg cantik tp katanya tak berkualiti..aku tampo kang teros bisu ko ni.



kene adjust..ukur...lipat sana..mark sini..gile leceh doh..tak kuasa aku!



pastu potong ikot size dia.tampal kena penuh hati2 dan berlembut ye rakan2.jgn mudah tensi dan naik darah.ko kena bertenang sambil beristighfar patblas puloh ratus.
.
ni tgn sape gedik2 nk glamer nih???



last skalik, dia kasik hair dryer skit kt belah2 sipi tu.dah kelepet2 jadiknya.pape pon mmg aku puas ati dgn hasil keje tangan dia.lama gile aku duk situ.stgh jam ado..ko pikir aku nk ngadap buat benda ni stgh jam sorg2??takdak makno.
.
ok tu je pembelajaran arini.kelas abih.
cikgu rasa malas nk explain pepanjang.
sila gi berguru gan amoi tersebut.mukakakak.
.
japgi aku ngapdet lagik.
tetiba cam nk merajin plak dah.
felik..felik...
.
.