Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, February 25, 2009

mAt mOtOR pOn nK guNa JaLaN gaK..

Haih..tak sempat aku nk ngulor td.
Arini busy cam hape tah…
Cam pelik kot..huhuhu.

Pagi td ujan lebat kan?
Sian aku..dah la takde payung..
Harapkan payung yg aku dpt free masa beli kete 2 tahun lepas.

Besi dh bengkok,kaler silver dh cam kelabu,
Kalo nk tgk dia kembang mmg payah ah..
Kemek sana sini,siap terkeluar besi2 dia.

Tah la ek..aku bukan spesis suke beli2 payung ni.
Bile ujan baru terpikir… “alaa..pesal la tak beli payung.”
Bile tak ujan, “beli payung?eee..baik beli Kepsi!”
Gitu la contoh manusia lupa diri.

Tak sediakan payung sebelom ujan.insap. T_T

nampak..lebat tak lebat la kan..sejok sampai parkinson tangan aku pegang stereng.musti ramai org tak mandi pagi arini kan...dah katanya sejok tahap beku..tp i mandi yer.jgn nk tuduh2 plak..huhu




syoknya kalo time2 ni aku memanjakan diri di bawah gebar..


masa ondeway tu..ada sebijik kete bodo depan kete aku.nampak?kete iswara putih tu la.bole plak dia soka2 ati blocked jalan motor.kan selalunya motor lalu celah2 kete tu kan..ehh..dia nk jugak pretend cam dia tu bawak moto.bodoh ke hape?



mmg mat2 motor bengang je gan dia nih.sume dok pakat pandang daring jek..tp dia ni buat dekkkk sajork.
.
mmg tak pepasal dia gi block tgh2 camtu.dia tak sedar ke dia tak ingat yg dia tgh bawak kete instead of moto.aduiii..buduh.ni la spesis manusia tak pikir org lain..dan aku pelik,apa motip dia bawak camtu?ko gile ke weyh??bodo bodo bodo.
.
.
ceyy..beria plak aku nk marah kan..
cam aku ni Ahli Perwakilan Pemotor dh kekdahnya.
bukan apa,dulu pon aku slalu je naik moto.
*masa zaman aku dgn ex aku dulu la..zaman lom senang.huhu*
.
pastu ex aku slalu je remind aku..
.
"awk sok kalo beli kete,jgn bwk camni.."
.
"driver ni bodoh..awak sok2 jgn buat camni.sesaje kena maki gan budak moto.nanti diorg pecahkan cermin kete,sepak side mirror bla..bla..bla.."
.
camtu la dia bebel2 kat aku.
aku ni kan jenis Reti Bahasa punye org..
so aku take note la.. <-- bermaksud aku semat dlm palotak aku,bukan aku kuarkan buku nota dan pen lalu mencatat apa yg dia ckp tuh.ko pikir aku reporterkah nk wt camtu?
.
sbb tu skang kalo bawak kete,
aku bykpikir pasal org lain..
jgn buat camni,nti susah org moto..
jgn bwk camtu,nti susahkan kete belakang..
.
walopon kdg2 org lain tak penah pikir pon psl aku..
cuma aku tanak la sebab silap aku,
ada org lain terkorban..gitu.
cam baik benar gayanya saya ini kan?
wakakakaka.

diakhiri dgn muka aku.tataplah muka pengguna jalan raya berhati mulia ini.bluek!