Friday, February 20, 2009

MaKAN tAK piKiR naSEb PeROt

org kata..tak baik tolak rezeki.
terpaksa la aku join diorg mkn2 td.
TERPAKSA yer..patut ke explain lagik?
huahuahua~!


masa aku kuar tu,dh ramai dh ngadap makanan.amboi.very the laju korg ni kan.cuba kalo soh pegi mesjid ke,ceramah agama ker..ada ke laju camni??pertanyaan ni lebih kepada diri sendirik sebenarnya.. T_T



beratur dgn saba amik makanan.takdela ramai sangat pon join.campo2 auditor, ada la dalam 80 org.tak ramai kebenda ye tak.


makanan adalah nasik beriani gam gajah dan nasik dagang.pastu ada la buah2,roti la apa la.aku terpaksa tepuk2 perot bg ingatan skit.kang terlupa lak yg aku ni memiliki perot umpama ibu mengandong 2 bulan.eh,ke cam 4 bulan??erkkk!



hamikkk ko.ni mmg menopup lemak2 berlebihan nie.sorry la ek.tetiba cam terlupa lak aku tgh diet.plis bo,jgn salahkan saya.salahkan abg tu..sape soh dia masak nampak cam sedap!
.
.
tgh2 makan tu ada drama antara aku gan akak opis aku.
her : acik pebende tuh??? *sambil tjuk sumting kt nasik aku*
aku : mana kak??mana? <--sumpah cemas.bab2 makanan aku adalah super sensitif.
her : ni..ni.. *sambil kuarkan sumting dr celah2 nasik aku*
.
benda tu kaler itam..
pastu cam ada berbulu2 camtu.
aku dh suspen cam nk matik.
sbb cam gaya lipas..
.
aku : apa tu kakkkk???? <--sambil wt muke jijik.
her : oh..bunga lawang rupanya..
aku : *phewww*
.
daku adalah phobia.
sbb dlu aku penah termakan lipas.
ada aku publish citer tu dlu..
tp maleh lak aku nk link kan kt sini.
kalo btol la lipas dalam nasik aku td...
mmg aku bertukor jadik hijo lalu memusnahkan pusat catering tersebut.
.

ni lah bunga lawang yg mengejotkan tekak aku seketika.cam lipas ek. dalam byk2 pinggan,pehal pinggan aku lak ko nk landing?? *ceyy..padahal sendirik yg kaut penuh tamak dalam tray td*


dh makan,lepak2 kt coffee lounge layan astro sambil bergosip2an.hahaha.teros terlupe arini ari jumaat,rasa cam ari senin jek.. ;p



skang tabiat mengambil gambo di cermin...mcm la kretip sgt gayanya.pui.


aku adalah kembali gemok sebab berjaya ngabihkan sepinggan nasik beriyani.camno nk jmpe biebo ni..baru smlm aku eksen2 cakap aku dh kurus..bo,kita jmpe bulan depan je ah..huuuu~!


kak N dgn aksi mengumpat tak toleh kiri kanan..kuang3.xdela ngumpat pon.cuma citer2 pasal masakan la,pasal jejiran la,pasal drama la.. *ayat ini adalah tipu*
.
ok lah,dh malas nk taip lagik.
ketemu di lain rancangan ya..daaaa!