Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, February 4, 2009

PeraSaN RoNaLDo..Bluek!

hahaha..tajuk cam keji mengutok.

ari jumaat malam tu ada game futsal.
saje je mereka nk tayang skill menggelecek bola tapi tak gol2 itu.

aku plak smangat dr opis teros gi shah alam.
tu pon pasal aku pickup biebo kt KL sentral.

beliau baru balik shooting kt KLCC..
kira kalo nk balik naik tren ke shah alam,
mmg cam cilakak skit la penoh dia kan.
mau busok laki aku kene himpit2.

maka sebagai kekasih prihatin,
*cam best..ulang patblas kali lagi..
kekasih prihatin x 14*
aku pon gi la amik dia...alang2 dkt gan opis aku.
pastu teros berdesup gi shah alam.

aku anto biebo balik umah dia dulu,
kasik dia mandi manda solat bagai.
aku lak melepak kt umah shidah golek2 depan tv.
muhahaha.kejis makwe dia nih.

dalam kol 9,biebo amik aku.
patutnya berkumpul dgn budak kelab kt dataran.
tp sbb aku kelaparan,kitorg gi makan dulu.
lagipon jgn la ko caya diorg tu punctual.
takdak makna.aku dh paham bebenor.
sume janji cam manusia bercalit di dahi.get it? ;p


fizi muka smangat kesukanan dan biebo lak muka x dapat dikenalpasti motipnya wat mata2 stim gitu.gilo.



ayam makan maggi..ko dh tak gemar makan dedak ke hape??muhahaha.adik lak bajet Beckham pakai cekak gitu.puiii~!


muka aku smangat berpakaian formal.tak paham.nak tgk org main futsal tp tak kena konsep berpakaian.nasibla,sape suh gitau aku last minute ye tak.kalo tak,mau aku siap ikat kepala dgn tulisan "go Keicar Go!" nampak keterujaan itu?
.
pastu dh makan2,kumpul kt dataran jumpe bebudak yg nak main.kali ni Keicar Team main dgn STN club.saje je buat cam friend match gitu je.takdak adiah2 bagai pon.
.
time konvoi ke tempat futsal tu,biebo tertinggal ke belakang.terputus la hubungan gan diorg seketika.konpiden je biebo kata dia tau jalan.


ok.mmg ko berjaya sampai ke destinasi dgn sukses skali.ni sport planet kt Sec 16.tp cam kepelikkan tgk takdak sorg pon budak.takkan tak sampai lagi kot.
.
roger adik,rupa2nya kitorg dh salah tempat daaa..diorg main kt Frenzy Futsal kat sec bape tah..aku dh lupe.so patah balik la ke sana.hampeh kan.

sampai2 sana diorg tgh tunggu court kosong.bole masok main kol 11.15.so lepak2 sajork sambil mempoyokan diri tayang kasut futsal baru.muhahaha.siyes.smangat diorg ni,siap beli kasut baru ko.
.
ayam lagi over..kasut,stoking gan seluar serba baru.tp main mengancam tak???ke mengancam kesihatan aku sbb gelok2 cam setan kt luar court?haaa..tu kita tgk japgi.ahaks.

ni bebudak STN..aku tak join sgt gan budak pompuan dia.aku kan cam ala2 pemalu tp sombong gitu.



pizi si penjaga gawang.ko mmg hebat..!skill meluncur ko mmg takleh celen la.sampai nk terburai perot aku gan biebo gelokkan ko.

kami selaku pengulas sukan.sumpah lawok gile malam tu tgk diorg main.aku sampai gelok2 keluar suara jantan.biebo lagi la cam haremm ketawakan kekawan dia.
.
ko gelok pandai yer,ko tu handal ker??huhu.oh,aitu dia x main sbb dia sakit.so aku suruh duduk dediam sebelah aku join aku ngumpat.

sepak,tendang,lari,kejor,guling,gelok.



aksi ayam dalam court.wahhh..smangat ko kan.bape bijik ko sumbat???nan adoooo..miahahahaha~!



end up..ko tersidai camni.tak sampai stgh jam beb..injured sudahhh..camne aku nk suh ko lawan gan MU nih..huh.
.
.
game malam tu abih kol 1 lebih.tp dalam kol 12.30 aku gan biebo dah cabut.
.
tu je cite pasal futsal.
aku ada byk lg nk story ni..sabo ye.
tak sabo kang, hilang lak sabo aku.
aku kasik PANG satu kali.
nak?nak?