Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, February 24, 2009

Ke ThE CuRvE kiTa bErsANtai

Aduii..pagi ni cam kebizian..
Udah la aku berkobar nk ngapdet neh.
Bukan la ada cite best pon..
Tp sehari tak ngapdet,rasa cam sumting wrong.
*ceyy..kekunun pretend blogger tegar la tu.padahal takdak idea pon!!plisssss!*

Oh,semalam aku melepak gan Emy kt The Curve.
Saje je nk ilangkan boring.
Aku balik umah awal2 pon bkn ada laki nk layan.
Bukan ada anak nk aku kasik makan..
Kucing pon takdak.

Harapkan balik ketuk2 lipas sampai mampos jek.
Boring ah.


So dalam kol 6 smlm aku gerak dari opis.Emy dh siap2 tunggu aku kat sana..Bukan saya lembab yer..salahkan jalanraya.Sape suruh ia jammed btol tak?


Luckily parking senang dpt,terus aku berdesup masok ke dalam carik emy.


Emy melepak di sofa,dan aku join sekaki.


Saya yg berlagak cam mem besar.
.
.
Gile cam keji okk..siap landing cam kt umah.
Cam dh nk terbungkang kt situ,siap muka layu2 mengantok.
Takdela aku rasa nk malu ke apa pasal org tak ramai.
Plus saya mmg muka tak malu.miahahaha~!
.
Dok berborak sakan dan juga mengumpat separa sakan.
Biasala..Girl’s talk kan..cam ko x paham.
Kalo tak isu keje,isu pakwe la,soping la,si anon tu la,si anon ni la,
Pasal ekonomi di perak la,Gaza la,pasaran saham tempatan la..
Turun naik harga beras la….
Ok.ok.itu cam dh nampak sangat mengarutnya! :P

Dah kering tekak,kitorg baru teringat nk gerak.
Kalo tak,mmg terlena2 la atas sofa tuh..empuk oh.i like!

Last2 decided gi minom kt A&W Ikano..
Bleh gak pekena float yg marbeles sambil menambah lemak tepu dalam badan.
.
gambo gegar2 sebab saya sedang melintas jalan dgn kadar berlari2 anak.semasa melintas perlu diingatkan supaya anda tidak terkedek2 gedik sambil membuat catwalk.aku nyampah gile org spesis camni.byk kali dh aku kena,rasa nk langgar gan lori jek.huh.annoyyingggg~!


birthday girl yg gumbira.oh gumbirakah??


gambo pandangan sisi harus ada ye adik2.baru la nampak betapa kurusnya diri ini.sila gunakan tips ini kalo rasa badan ko sama saiz gan anak gajah cam aku nih. T_T


we had waffle eskrem.yes.bertepuk la kamu dgn riang sbb aku dh melanggar menu diet haku..ala skali skala kan.bukan berlemak sangat pon <-- ayat sedapkan hati. ko jgn kompelin.
.
.
dah makan2 dan lepak jap..
kitorg terus la gerak balik.
aku bukan bole kuar lama2 sgt pon.
nanti ada org perli2 aku cam aku takdak umah.
huahuahua~!

papepon...aku suke jalan parking kt sini.cantikkkkkkkk.
.
.
semakin lama,gaya penaipanku semakin cam sampah.
haihhh.....