Tuesday, February 17, 2009

tiAdA bAHaN..ni pOn BoLe..

aku cam smangat lak nk ngapdet.
tp takdak bahan nk diumpatkan.
jadi layankan je citer merapu yg aku taip sini.

pagi2 td aku on pc..
aku cam terkujat opocot mak kau.
sbb tgk wallpaper pc aku dh bertukor.
dulu gambo lain,ni gambo lain plak.

FYI, wallpaper kt opis ni dh di standardkan.
kira diorg dh setting siap2 la.
even ko try nk tuko2 pon takleh punye.
icon nk change tu dia jadik unactive gitu.

ko paham ke tak nih?
tak paham mmg ko buta iT..
wawa.kutukan seselamba rasa.sila touching.

eh,terbabas.mari balik pd citer td *nampak sgt taip merapu smata2 nk kasik cite jadik panjang*
jd toksah la ko berangan nk tukor wallpaper.
nk tepek gambo pakwe ko tgh senyum manja ke,
gambo goku tgh kame hameha ke,
gambo ko tgh bercuti sakan sampai keje tak siap ke,
gambo pamela anderson posing maut ke...
nan ado.

terpaksa la terima seadanya kan.
kalo nk tepek gambo poyo2,
sila lepas gian kt laptop or pc kt umah ko.
begitu...cam aku la tu kekdahnya


maka ini lah wallpapaper yg ku hadap ari2...sapela buta seni sgt reka design ni.mmg la corporate colour,tp striking sampai juling bijik mata haku...bunguks
.
.
aku ingat nk kasik suggestion la..
soh diorg tepek muka aku yg berseri ni..
aku rasa ramai yg kene strok.
mukakakaka~!
.
*aku taip cam bongok adalah kerana hasil ilang ingatan akibat pancaran kaler di wallpaper tersebut.bos, saya mohon MC 2 minggu.*