Daisypath Anniversary Years Ticker

Sunday, February 15, 2009

Valen's DaY oUT

ari sabtu tu,
aku nk gi tgk movie kat pyramid.
aku siap2 booked tiket utk 6 org.
smangat giler kooo.
rasa tak sesabo nk tgk cite Upin Ipin tu.

kena lak KRZ gan kak pida duk bakar2 line..
kata cite tu sedap nk mampos la apa la.
menggeletis la aku nk tgk kan.

booked tiket jam 4.45 ptg.
nasib baik pizi gan bini dia dh sampai sana awal.
maka diorg la gi amik tiket dlu.



tp cam hangguk la kan, jalan nk naik parking atas pyramid tu dh closed sebab dah penuh.kena la U turn parking kt bawah.sila ko maki hamun ngadap jem yer..



aku adalah mem besar pasal biebo yg bawak kete.sila saksikan muka ketat beliau yg bengang sbb jalan jem cam &%^&^^*(* <-- ayat adalah klasifikasi 21 PL
.
tepukan gemuruh sbb kitorg kena parking kat sunway hotel.soping mall nyer parking dh penuh.ni nak kena cite ayat maki ke takyah?takyah la kot walopon kena berjalan jauh nk mampos..wahhhh..what the fakkkk!ok.termaki jugak.abaikan.


roger2..pizi tgh makan kat teppanyaki.aku sangat tak minat duk sini pasal bau makanan dia tak sedap.uwekkk.aku tak penah try pon makanan dia. dan aku adalah fobia makanan cina2 jepun ni.maklumla..tekak aku kan ala kampung...ceyyyy.poyo di situ



saya dan encik saya.



pizi dan Mrs.Pizi.




suasana kedai yg penuh nak mampos.saje je amik gambo reflection kat cermin.nampak aku x??tu..tu..yg aku duk tunjuk gan panah tu.poyo giler.nk gak tayang muke sendiri banyak2..



jenguk tempat ice skating...mak aiii..ramainya mannusia.aku suke menebeng tgk org main ni,sbb nk kutuk2 sambil gelok2 cam siyal..wakakaka.tp kalo aku tgh main,org gelokkan aku,mmg aku sepak dia laju2... ko gelok2, ko pandai main ke?ujarku dgn bengis skalik ;P



pastu teros la berkumpul kat wayang..pasal ayam dan emy dh ada kat sinun.


ayam tgh menggoreng pizi dgn citer2 bohong.muhahaha



wayang sangat sesak aritu.apa korg sambut valentine's sekadar angkut makwe gi tgk movie sajakah??euwww..boringgggg!!! *pdhal tak sedar diri sendiri adalah menengok wayang dgn pakwe sendiri..thi.hi.hi*



budak2 sangat bersepah menengok cite Geng ni..dan kami2 yg tua ni plak yg terlebih excited nk masok...siap beratur depan2 lagik..kekejiankah gayanya??dulik hape aku kan..aku rasa aku lagik kiut dr bebudak tu...PANGGG!!
.
cite Geng adalah sangat super menghiburkan..pegi lah tgk weh.aku gelok cam nk guling2..dahla grafik dia sangat tanteekkkkk.rasa nk pijak2 je upin gan ipin tu.comel nk mampos.tp dlm cite ni,aku rasa watak upin gan ipin cam tempelan je..watak Rajoo paling byk menonjol..
.
tak kisah la kan..overal aku soookaaa. *clap-clap-clap*


pastu jejalan pusing2 tanpa motip sambil tgk deco valentine's yg cantik nk mampos tu.




ramai gak kapel2 syok sendirik amik gambo kt stage ni..yerla,bila lagik ko nk feeling2 kt tempat lawo gaya ginik kan.nk deco sendirik,mmg tak la..


kat pyramid aritu mmg banyak la nampak kapel2 bawak bunga la..belon love2 la..pakai baju sama la...so sweet kan..tgk2 bole la.sbb sedar diri sendiri tak cam tu...takde makna nk sambut2 bagai ni,nk pakai baju sedondon pon cam payahhhhhh..haih.
.
.
ok aku stop sini dulu.
citer seterusnya...next entry..aku tgh ngapdet kt Qaseh ni.
nk minom2 sat...
.
.
*td aku timbang kat tesco,dan pengsan 14 kali sbb tgk berat badan aku adalah 54kg..wowowo..bukankah aku sedang diet..pehal makin berat?????? T_T*