Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, February 18, 2009

sAya TeRcekiK!!

Jam dah kol 10 lebih..
aku call si biebo tak angkat2.
kompem dia tgh tido lagik.

pasal smlm dia kata dia kene stay up smpai pagi.
nk siapkan presentation dia..
dia ada presentation kol 12 kang..

aku cam risau la kan..
kang terlajak tido,melepas lak.
sesia je berjaga sampai pagi wat keje.

aku try call henpon dia..
nan ado dia angkat...
no choice maa..terpaksa la call umah.

which mean aku terpaksa bercakap gan mama dia!
oh noOOOO...takut.takut.

ok tipu la takut kan.
sbb aku slalu je bertandang umah dia.
borak2 gan mama dia..

cuma cam segan la..
aku ni kan spesis pompuan melayu terakhir..
aku takot la mama dia cam pikir lain..
kot2 aku ni cam busy body ke hape.
maybe mama dia tak pikir camtu,
aku je terlebih kretip wat andaian..haha.

tp demi masa depan anak aunty,
saya terpaksa jgk mengambil keputusan ini.

aku dail la nombor umah biebo.
dup dap!dup dap!
ringing pon dh bunyik degupan jantung aku.
takde bunyik kring-kring dah.

mama : hello <--suara sgt ceria cam biasa
aku : hello assalamualaikum
mama : waalikumusalam...
aku : err..hudaifi dh bangun aunty?
*lupe nk kenalkan diri..cam panic.bodonya aku!tp aku rasa dia bole agak aku yg call.sorg je bakal menantunya kan?kan?hehe*
.
mama : eh,dia ada kelas ke arini?
aku : ha ah.dia kata ada presentation japgi.pastu smlm dia kata nk sambung wat keje pagi ni.takut tak sempat jek..
mama : oh yeke...ok2.kejut dia skang.
aku : ok..terima kasih aunty..bye2.
.
terus aku letak fon cepat2.
bodo.bodo.bodo.
lupe nk bagi salam..
.
aduu..pehal menggelabah??
bukannya aku tak bese borak gan mama dia.
dulu siap ada sesi ngadu kelukaan ati bagai...
.
aku cam segan...
bongok btol.
patut2 aku mtk resepi memasak td.
baru la terserlah ciri2 menantu mithali dlm diri ni.
.
erkhh...call balik la!!