Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, February 18, 2009

tEtiba Aku ILanG iNgaTan.Err..apa itu DiEt??

hai!
penuh smangat jitu aku ngapdet ni.
aku baru balik dgn muka kepuasan..
ke mana aku??
kelab dangdut kah???nOOOO..

ekceli ptg td sblm balik keje,
aku call kak pida..racun2 ajak lepak.
siyes,ari rabu aku palinggg bosan.
sbb citer kt tv sume cam hampeh.

pastu time ondeway balik umah jammed la plakk.
aku takut terlambat,so kensel la gan kak pida.
tp bole lak KRZ reply msg ugut2 soh aku pegi jugak.
sbb dh janji katanya..
maka,sbb takot ancaman beliau..aku pegilah,
ceyy..kekunun la kan.pdhal mmg gedik2 nk lepak.

aku balik umah mandi manda pastu teros g umah kak pida.



naik kete besor kak pida sajork.pasal bkn ramai pon kan.satu kete senang,jimat dan mudah utk org pemalas drive cam aku neh.huuuu..soka! :P




sbb kesihatan KRZ till ting tong lagik,singgah la klinik pasal nk amik MC gan ubat.bkn jauh pon..dkt depan2 ni jek.pastu berlaku satu insiden..ni nk ngumpat ni..cam pening2 kepala kalo tak luahkan cite nie.maka,sila baca dgn penuh tekun.
.
.
Tajok Sketsa : Gerak-Gerak Khas < -- baca cam nyanyi lagu tema Gerak Khas
Suasana : Aku dan Kak pida dalam kete,KRZ berdiri di tepi tingkap sebelah pemandu.
.
Tiba2 sebuah kereta polis berhenti di tepi.
Siap bukak lampu siren dia *tp x bunyik la siren.gilo ke hapo nk bunyik.apa kitorg ada rupe Geng Mamak ke??*
.
Polis : Nie kenapa parking tepi ni..
Kami : *blur.masokkan bunyik cengkerik sini.maknanya sunyi*
Polis : Park tepi lagi.Mengganggu Pengguna lain..*muka cam penjenayah.garang nk mampos*
Kami : *Masih sunyi takmo layan.Angguk2 jek.*
.
pastu dia teros blah.
helOOO encik polis,nk ketepi mana lagik.
tak nampak ke kitorg dh himpit abis tepi dh neh.
nape ko x suruh parking dlm klinik jek??
padahal bkn gnggu jln pon.jln tu luas lagik.
lori sampah pon leh selamba wt drift okk.
.
pastu sepanjang2 jalan memasing x puas ati.
kalo nampak kete parking bersepah kt tepi,
mula la kuar ayat..
"hah,park ke tepi lagi.mengganggu pengguna lain!"
huahuahua.giler nk sentap2 plak kan.
.
ok back to story.
kami yg lapa.patin pon asik mintak.. "nak nacik..nak nacik"..oh kesian.



dah sampai.ko penah makan sini tak??aku x penah lagik tp menurut kata kak pida dan KRZ,makanan dia sangat sedap.sblm ni ada la kitorg pegi,dia tutup plak.so kali ni bernasib baik.yeahoo.oh ye,kedai ni kat Sri Damansara,sila terjah.



amboi..siap berhutan2 gitu..cantekk oh.




tingkat bawah skalik ni sempoi jek.kalo tgk cam ala2 kedai makan cina tu ha.kalo aku tatau tempat ni best,kompem aku x masok sbb ingat kedai cina..tekak aku ni kan cam bersupan gitu.mana dia nk masok makanan cina2 ni.was2 ko..takot ternampak Menu Special : Pork Fried Rice.hoho.uwek



kitorg naik tingkat atas...



ada akuarium besor nk mampos.pastu ada ikan yg besor nk mampos jugak.kalo biebo nampak nie,kompem beliau dh siap2 amik joran dalam kete.pastu selamba bancuh dedak depan ni.huahuahua.*citer ini sekadar imaginasi okeh.nk percaya pon boleee.*




kat atas ni sangat luas dan selesa.ada open air jugak kat luar tu.not rili open air la pasal berbumbung,maksud aku ada tempat smoking area gitu.kat dalam ni takleh isap rokok.harap maklum.



aku dh cengkung kan???cam berjaya je menguruskan badan.hahaha.ke sbb aku pakai baju biebo yg besor tu maka aku nampak kecik??yerla,nk bawak biebo takleh kan,wakilkan baju dia jela.rasa cam dia ada di sisi gitu..bluek!.dan2 nk menjiwang.



menu dia simple sajork.tp staff2 kat sini sangat la mesra alam..i like.bagus,kalo tanak cite buruk kua blog,sila la servis kami cam anak raja.muhahaha.cam bagos jek.


tgk la keadaan skitar sini.maleh aku nk taip bebanyak.







saje aku kasik besor gambo ni.sbb muke kak pida begitu serius sampai ternganga membaca menu umpama semua senarai makanan tu dh tertera SOLD OUT.muhahaha.ampun.ampun.



apiki cam biasa,dodo atas meja.



Duta Teh Masjid cuba menyembunyikan identiti sebenar beliau.alaaa..cam ko tatau sape kan.perlu ke aku cakap kat sini?haa?haa?takyah la kot..beliau prefer low profile walopon testimoni jelas menunjukkan beliau berjaya menurunkan perut berat badan.Tahniah!!


sblm sempat makan,ayam pon sampai.Sengal.dan2 laki kamu ni wat muke wahai emy.Oh,alangkah indahnya kalo Emy dan Biebo ada sama..sobs.cam incomplete oh. T_T apatah lagi memikirkan takde org join menggemok reramai.takotnya gemok sesorg..
.
ok tuko statement.
takotnya gemok berdua gan kak pida jek..
muhahahaha.

lauk2 yg tak hengat dunia.takpe2.bukan slalu kan. *ayat nk sedapkan ati* kitorg order tomyam,sotong crispy,daging blackpepper *favvy biebo nih..teringat oh* pastu Lady's Finger.ko tau tak menatang apa tu??aku tak tau okkkk.
.
kena gelok kaw2 gan kak pida dan KRZ.memula depa order tu,aku cam selenga2 la tak tau pebende.bila aku tanya,KRZ kelepet2 aku.dia kata sayur dr cameron la,hape la...tak baik tipu,mereka kan cikgu.kena la bgtau benda yg betol.muhahaha.
skalik bila sampai..ko tau apa benda Lady's Finger tu???
.
BENDI okkkk!!!!
hampeh..perlu ke letak nama canggih camtu??
nama canggih or aku yg kampung sangat??
ok.aku je tak tau kot.sila gelokkan aku.huhu.


sotong crispy super duper sedap.



ayam order ikan bawal masak apa tah.sbb beliau tak makan daging.rugi btol.
.
makanlah kitorg sambil bergelok2 cam syaiton.almaklumlahkan,tgh mengumpat mmg la menyetan.perlu ke aku bgtau?wawawawa.
.
dalam kol 10 gitu,kedai ni dh siap2 nk kemas.apa la awal benor tutupnya.maka kitorg pon mkn la laju2..lauk daging tu ada lebih byk,so kak pida tapau bawak balik.rugi la kan kalo nk biar camtu jek.dah la sedap sampai menjilat siku.
.

pastu bayor.total RM77.70..ayam belanja.cam serba salah lak kitorg sbb dia ni asik belanja je.bila kitorg nk kasik duit,dia tanak.adoii..segan oh.dahla makan banyak td.tp takpela ayam,kitorg doakan ko murah rezeki.sok ko kawen kitorg bg hadiah best2 kat ko.contohnya lampu meja.
.
pastu gerak la pulang...
opss..dah kol 12 malam la..
aku nk siap2 tido.so stop sini la ek.
.
oh tahukah anda,
arini ilang diet aku!!!!!
baru turun 100 gram, dah tambah sekilo!!!
camno nih...tak tido la gayanya.kena wat sit up sampai pagi.hiahhhh!!