Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, February 10, 2009

GaMBo PeRTamA sAya Dan Dia

eksklusif!!!
ceyy..poyonya la.
bajet ko tu artis top la kan.hahaha

sini aku nk share,
gambo pertama aku dan biebo.
kalo ko nk tau, aku kenal dia ni melalui tenet.
oh tidak!!aku terjebakkkk!

slalu duk baca je kisah org sangkut kt chatting ni.
bole lak kena kt batang idung sendiri yg mancung nih.
haih...wat camne..berjodoh..ahaks.

kitorg slalu tuko2 gambo..
mesej2 dan call2 sajork.
pastu 1st jumpe aku masa besday aku 27/08/06.
see..aku sgt ingat date2 nih.

cuba ko tanya biebo,dia ingat tak birthdate aku??
aku rasa gagap nk jawab kot.
besela..ko pikir sume laki suke ke ingat date2 ni?
nan ado...pompuan je suke benda2 remeh ni.
bg kita ada sentimental value kan?kan?

ok.jom ngumpat gambo aku tuh.

oh tidakkkk!!!!saya dulu sgt gemok dan buruk!!! *ayat nk cakap skang aku dh vogue dan cantik la tu konon.* aku gemok kan???itam tu mmg lah takleh ilang la.smulajadi manis gitu.hiahiahia.
.
.
pic ni was taken on 21/03/07.
time ni kitorg tak kapel lagik..
skandal2 sajork.
yes people.dulu aku suke scandalous2 jek.
.
biasala..zaman saham tgh memuncak..
memuncak katanya... T_T.
.
tp skandal pon berlimit la kan.
agak2 la kalo nk assumed aku ni chip-girl.
kang aku sekeh ko kang..huhu.emo.
.
tp skang,zaman scandalous dh takdak dh.
aku dh bertobat...tp tatau la in future.
wahh..bole lak ubah statement!!
.
doa2 jerla kekal ek..
aku dh malas dh nk bercinta2 gan org lain.
nk start dr mula all over again.
letih doh...
.
insya allah..kalo dia stick gan aku,
kekal la sampai bebila.
eh,padahal aku nk tayang gambo je.
pesal dh panjang lak lalutan aku nih.
.
so gudbye...!heeeeee