Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, February 23, 2009

sAya NgaPdEt Oii!!

eLooo..

aku nk ngapdet laju2 arini..
tp tetiba cam buzy..
dah katanya ari senin kan..
sume duk menggelupor siapkan keje.
Plus skang dh masok ujung bulan.

Org lain senyum2 je bile ujung bulan.
Pasal sakan dok kira gaji..
Sedangkan aku,asal ujung bulan,rambut gugur.
Sakan dok berguling dgn closing,report bagai.
Huarghh!!rasa nk benti keje!

Ok tak kelaka.

Kalo benti keje sape nk sara aku??
Sugar daddy kah??
sugar daddy pon x pandang aku ni ha…
Nguah nguah nguah.

Ekceli weekend ni byk gak ektibiti aku.
Tp percayakah anda,saya lgsg x ngambik gambo.
Pemalasssss!entah kenapa.

So aku kasik summary tanpa gambo la yer.

Sabtu,
Gi jenjalan Pyramid gan biebo gan fi dan as.
Memula plan nk jmpe Ayam gan Emy kt sana.
Plan nk tgk Punisher.
Tp sbb sume lembab2 cam tak bermud sgt,
Sampai Pyramid dh kol 5ptg..
Nan ado la tiket. Kol 7 baru ado.

Dh bosan pepusing Pyramid,
Tak sampai 2 jam,kitorg gerak lak gi Alam Sentral.
Biebo nk anto computer dia repair.
Pastu lepak Qaseh sampai lebam.
Keicar ada miting malam tu.

Ishk..mmg gile summary aku kasik kan.
Cam senang lenang lak cite takde gambo nih.
Sukeeeerrrr~! Huahuahua.

Oklah..japgi aku nk wat entry special..
Dedikasi utk org2 yg aku sayang..
Cewahhh..poyo di situ.

Sila berdebor pikir adakah ko org yg ku syg??