Wednesday, February 18, 2009

mANa dATanGnyA neh??

pagi td masa lalu kat kepong,
aku tertoleh kanan lalu terbengong sekejap.
sumpah slama ni aku x perasan bangunan apa tepi ni.

aku kan jenis tak amik port sgt..
takdela aku nk bukak mata besor2 tgk kiri kanan.
sbb tu cam lembab2 je nk ingat landmark2 neh.
kalo org cite gan aku bangunan ini bangunan itu,
aku cam "yeke..x pasan pon".
uhh..terok btol pangai.


setelah lama aku lalu lalang sini,baru aku perasan ada 1 soping mall.haaa..cam kelako kan.padahal ari2 aku lalu tepi dia.maybe dia cam tersorok sikit kot.situ kan cam ada pokok2 gitu. *eleh.alasan nk deny diri adalah bunguk.*
.
nama tempat ni BREM MALL..oh nama x pemes,patutla aku tak tau.huhu.tp yg fentinggggg..dia ada PUSAT KARAOKE.. *mata kelip2*.tp takde la aku kepingin nk pegi ke hape.sbb kepong kan ramai cina.kompem ni karoke lagu2 cina je. wo ai neee bagai.

jalan cam biasa..jammed tp taklah hazab cam smlm.pasal aku kuar agak awal arini..awal 10 menet dr biasa..kuang3..mcm ada beza pong.
.
.
tgh syok layan2 lagu sambil berangan,tetiba aku ternampak sumting.
OH MY GOD!!!selekehnya!!
Disgusting!!!euwwww!!
UWEK!UWEK!
.
apa yg aku nampak???ada org tak mandi pagikah?
No.No.No.



nk gelok guling2 aku tgk ni.Cotton Bud okkk!!!siap ada kuning2 pekat melekat kt cermin kete dia.melekat kuat plak tuh.kalo tak kompem la dh gugur masa dia pecut2 tu kan.yuckie!!!
.
tp aku rasa ni bkn keje drebar ni la.maybe dia dok flat or apartment.org atas dok campak2 ke bawah,tu yg terhasil hasil seni yg mengkagumkan ni.ahaks.
.
siyes..aku cam nk gelok je bila tgk kete dia cilok sana sini dgn konpidennya.padahal kt blakang tu ada najis..wawawawa~!


muka tuan tanah pura2 tekun memandu mmg harus ada.muke cam tak mandi pagi,tp sbnrnya aku mandi okk.wat la speku,aku siku ko kang.
.
ok lah.arini cam hepi2..
bos aku MC...yeahOOOO.
bole la hamba menyetan seketika.
lalalalala~!
.
*mmg slama ni ko menyetan jugakkkkk*