Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, February 20, 2009

TWeeT.tWeeT

arini cam berkobar2 nk ngapdet.
malangnya takdak cite nk citer..
sbb life saya sangat busannnnnnn!!
oh betapa tak bersyukur budak ni.
sila la ko pijak laju2.

betol hape..idop saya sgt boring kekadang.
balik umah,tgk tv,layan tenet, tido.
lagipon dh skip satu ektibiti rutin iaitu dinner!

huh,kalo x,ada gak modal kan..
dok cite pasal aku mkn apa..beli kt mana.
namun itu smua tinggal kenangan..
oh tidakkkkkk!!!

mengada2 nk berdrama plak.

tp takpe..sbb skang saya dh kurus!
yippppa!gumbira oiii.
*bkn ada org kata aku kurus pon,aku perasan sendirik*

arini ari jumaat kan?
balik keje ni aku teros lepak shah alam sampai ahad.
saje jek.dah kata dok umah sendiri bosan kan.
elok la kita membosankan umah org lain plak.
keji.

oh yes, tengahari ni ada lunch besar kt sini.
bebudak belah sana wat makan2 skit..
skit tak skit la, ada catering bagai..
mkn beriani!whoaaaaaa!soooka la...
tengahari ni pejam mata je telan nasik.
sok2 kita jogging la bakar lemak tu blek.

ok la.cam bosan lak bebel2 takdak gambo.
nanti pas mkn besar tu aku ngapdet ek.
org kata ada gak la gambo2 nk jadik bahan kutukan.
eh-eh..takleh kutuk.arini ari jumaat..

cau cin cau~!

Nota kaki : kak pida,awat tak ngapdet nih???