Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, February 11, 2009

FaKTA sAya BuKaN GemOK..haa.

pagi2 tadi masok opis,
aku tgk ramai2 org kt coffee lounge.
pejadah?ada bekpes free ke?
ni nk serbu ni.

lupe seketika diri tgh diet.
lempang diri sendiri sampai pitam.



macam meriah..pastu baru aku teringat arini ada org IJN dtg.company aku invite utk ceramah pasal jantung, pastu ada la check darah,glucose bagai..



ramai smangat2 join.aku dtg sambil meninjau2 keadaan jek.nk test kang,aku dh bekpes.sbb patutnya takleh makan apa2..aku lak dh slamat mencekik mihun kt kantin..opp.kantoi lak tercakap.huhuhu.aku amik sikit jela...celah gigi jek mihun tu bersimpul.. T_T




amik2 nombor dan tunggu turn.amboi..dah cam spital gomen lak dah kekdahnya.


misi2 yg baik ati.

.
.
tahukah anda bahawasanya saya tidak gemok??
sangat senang ati loh..lalalala!~
meh aku tunjuk bukti yg sahih dan nyata.


td aku amik ini.ni namanya Body Mass Index Calculator.alaa..utk ko check BMI tu la.nk tgk tinggi dan berat ko balance ke tak.



memula match kan ko punye tinggi dan berat.mcm aku, tinggi 166 berat 52kg.adoi..kantoi plak dh keberatan aku itu..huahuahua.
.
dan hasilnya...
.
.
.
.
.
.
.
jeng!jeng!jengggggggggg!!!


aku adalah di paras NORMAL...kalo ko tgk belah kanan tu, UNDERWEIGHT.maknanya aku sikit je terlebih dr underweight.kira bkn tahap gemok lagi okkkkk.aku sgt gumbiraaaaa!rasa nk balik masak nasik 6 periuk.wakakaka.
.
tp takpe..aku akan teroskan misi diet aku.
sbb aku pon dh perasan aku put on weight.
baju byk dh tak selesa nk pakai.
pipi lak dh cam belon kena pam.
bile senyum dh mcm muke org bengkak kena sengat tebuan.wuwuwu.sadis.
.
ok la..tu je.tetiba malas lak dh nk menaip. :P