Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, February 6, 2009

VaLenTiNe's DaY.err..ApA TuH?



Korang sambut ker????
8 ari lagi ye kekawan.

Unfortunately, saya tidak menyambutnya..
Sbb apa??ntah la ek.sbb sentap kot.
Wah..ada drama ni.ni nk kena cite nie.
Ko kan suke drama2 ni kan..ceyy.kata org kunun.

Last year tu, aku ada la beli kad dgn beskut coklat utk biebo.
Smangat okk.bg aku bkn la nk sambut beria pon.
Sekadar card dgn coklat dh nampak sweet kan??
Ke tak sweet?lantak ko..hahaha

Slama ni pon aku mana ada sambut pon.just wish2 je.
Pastu mkn2 kt pizza hut ke, MCD ke..simple tp rasa sgt best.
Alah, saje nk rasa kemeriahan dia..seluruh dunia hepi2 ari tu.
Jgn la niat lain plak kan..kang dh terpesong jadiknya ye tak.

Ok sambung drama.

aku cam excited sbb 1st year dpt celeb gan biebo.
Tp aku tak kose la nk bazir duit beli adiah ke hape.
Aku kan kedekot <-- tak caya tanya beliau. nasib ko la dpt awek keje kira2 kan.maka sume benda nk berkira! huahuahua.

Aku ingat lagi, aku gi beli card dgn coklat tu kat midvalley.
Masa amik coklat tu, aku call la biebo.

Aku : Bie, kamis ni Valentine’s Day..
Him : yeke…
Aku : Nanti yang gi jumpe bo ye.nk kasik something.
Him : *diam seketika* Bo tak sambut la…takyah la eh.

Aku <-- What the…..???
Aku : Alah, bkn sambut beria pon..bkn ajak candle light ke hape.
Him : Hurm..tgk la camne nanti ye.
Aku : Tak nak takpe la..

Aku letak fon, pastu teros off.

Pergh…giler aku sentap sambil pandang kad dgn cekelat tu.
HellOOoo..Bkn aku ajak ko celeb beria pon..
Sblm ni masa nk ngorat aku,kemain byk ko anta bunga kt umh aku.
Bila dh kapel, cam ala2 naive plak kan..

Takdela, bkn la nk suruh sambut beria..
Cuma aku rasa,byk benda aku sacrificed masa nk kapel gan dia.
So tahun pertama aku gan dia,cam teruja la kan.
Tp dia selamba je padamkan api keterujaan aku tu.
Padam teros ye kooo.sadis..tsk.tsk. T_T

:: tp dia pujok gak la aku kasik bunga.tp cam tak bermakna jek ::

Aku tak mintak adiah pon..
Aku tak nak apa2..aku cuma nk share moment tu gan dia.

Sebulan pastu baru aku tau kenapa beliau berubah..
Rupanya ati dia dh tak sepenuhnya kat aku.
Dah ada betina lain menyelit..
So harus la aku sentap berganda2..

Tu citer lama..skang aku dh hepi2 dgn dia,
Maybe dulu tu tuhan nk duga aku kan..
So aku cuba menerima dan memaafkan..
Tp gile payah aku nk lupe apa dia dh buat kt aku…
Rasa nk korek2 otak pastu buang citer bangang tu.
bole ke??

Aku rasa drama ni cam dh terpesong sikit2..yeke??
Dah la..malas nk ungkit benda2 lama..
Wat sakit jiwa je kan…

Kesimpulannya, aku ni manusia mudah serik.
Skali dia tolak pelawaan aku, aku takde pelawa2 dh.
Maka, 14 Feb ni, means nothing to me..hohoho.