Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, February 4, 2009

MeRewAnG itu SeRoNok KaN?

Ahad

tetiba cite ari ahad..
apa aku buat ari sabtu??
membuta sampai ptg ke??
no.no.no.

sabtu ptg aku ada gerak gi shah alam.
tp takdak mud nk bergambo2.
pasal aku sentap gan biebo.

ok.mengada nk sentap manjang.

tp nk wat camne..aku kesedihan.
hangin je badan.
ni sbb simptom2 aku nk piyed la ni.
kira alasan bole digunapakai utk meroyan sesoka ati.muhahahaha~!

rahsia umahtangga mana leh cite sini.
ko mmg la suke je baca kan?kan? ;p
dah.dah.sambung cite ahad plak.

ari ahad tu kami sangat gumbira.
sbb dpt hangout reramai ke Digital Mall.
yg join aritu, ayam,emy,as,fie,pizi dan adik.
walopon ujan merembes,gagah gak kitorg ke sana.

alah,naik kete,bkn ko redah jalan kaki ye tak.


ujan dh benti sikit time ni.tp sini nk carik parking mmg hazab la.sape2 yg tak sabor tu,sila la gi soping mall kt lain yg provide parking space.kitorg pon nasib2 je dpt parking kt depan nih.
.
org ramai dtg sini,ko tak reti2 ke nk wat parking??haa..kan aku dh start carik gadoh nih.kak pida,nak join??huhu.



masok2 dlm terus serbu kiosk yg jual skin2 lappy tu.aitu aku survey je,kali ni smangat siap angkut lappy aku suh dia balut.nk suh aku balut mmg tak lah kan.sbb amoi tu dulu dh sound awal2,nak balut tu kena 'patient'..ko agak2 aku ada ke ciri tu??takdak okk..huahuahua.
.
harga sini cam cekik darah dan merompak wallet ko la.skin sajork RM45, kalo dia tampalkan,RM55.perghhh..ko mmg keji isap darah org kan.emo.emo.padahal kedekot.tp mmg btol mahal kan?
.
so tak jadik.survey kt lain.pasal aku nampak kt lain lg murah.sila buat cerdik dalam menguruskan perbelanjaan anda.jadilah pengguna yg bijak.tetiba.


kt kedaimahalnakmampos tu,adik je pasang skin kt henpon dia.bab camni,aku tak minat sgt.pasal henpon tu dhlah kecik tp harga sticker tu mahal cam nk giler.idok ler teman nk buat.not worth it kot.lgpon henpon aku tak canggih.3310 nk tepek skin,lawokah?? T_T


jenjalan kedai lain,nampak skin ni.quite kiut kan.harga baru RM25.cuma ko kena tampal sendirik la.so nasib ko la kalo senget benget.aku tak amik skin ni,biebo kata tak lawo.



dia pilihkan aku yg ni..wahhh.soka la!sempoi je kan.aku tau la aku itam,mmg saje je ko pilihkan gambo pompuan negro utk aku kan????keji tahap kritikal!tp yg buat aku +ve, pompuan tu slim dan berperot kempis.auww..suke la!
.
ko ingat aku tampal sendiri ke??No.No.later aku buat entry pemasangan skin ni.kira leh la ko wat rujukan di masa depan.cam bagos jek ayat.


dan aku grabbed lapik keyboard ni.harap maklum la kan,aku ni suke menaip sambil makan nasik la,jajan la,cekelat la...risau plak kot semut membina keluarga dan negara dalam lappy aku.pakai ni kira safe sikit la..tompah2 air pon leh senyum je.ah ye.palotak ko!



pastu masok kedai camera carik bateri utk camera Mr.Sedi yg tak dapat join tu.tak alih2 ayam menyoping sakan barang2 camera dia.
.
dah lepak2 kejap,ayam kasik idea bernas utk meneruskan sesi merewang keliling kota.dia ajak gi Cineleisure lak dah.kitorg pon ok jela.bukan ada ektibiti lain pon.jejalan sana leh gak coci mata tgk balak ensem barang.


tiba di Cineleisure,berjalan tanpa rasa bersalah..weh,abaikan muke cam kura2 aku tuh.dh kenapa aku nyengih gitu tah.tu sbb penat ke,sbb hangin takleh soping??huuuuuu..aku dlm pantang skang.pantang soping.saving maa...kata nk coti2 malaysia next month.
.
Jadik ke tak kak pida????jgn kata tak jadik yer.... <<-- sambil kepal penumbuk.haha


kuar masok kedai komputer sbb nk survey bag lappy biebo.huh,tah apa laki aku 'kencing' pekerja kedai tu.
.
si biebo ni pantang jumpe kedai komputer,sume dia nk masok.aku takpe,layankan aje sbb aku pon suke jakun2 tgk gadget nih.yerla,i kan org kampung.. ;p


dah haus,lepak minom Teh Tarik Place.first time try lpk sini.tu pon sbb ayam gan emy ajak.harga dia ok-ok la...tp sbb kenyang,sume tak makan apa.ayam je order roti bakar 2 set.



port sini best cuci mata..awek2 seksi meksi aku cakap ko.aku lak asik jeling2 maut biebo je.muhahaha.jeles okkk.kalo tak jeles,maknanya aku ni lesbo.wah tetiba.

utk mengukuhkan dakwaan saya ini straight,scan kiri kanan carik mamat ensem namun nan ado yer.hampeh.sini mmg bkn port manusia kacak ke??
.
lepak sambil bergambo2 gan SLR ayam.tu later la aku tepek sini.lom dpt lagi gambonya.cik emy,please take note yer..den nk curik dr kamu.hehehe.
.
pas lepak minom,kitorg berjalan2 la di sekitar kawasan sambil bergambo2 sakan dgn lori bomba.hahaha.sungguh sengal manusia2 tua nih *kecuali saya*
.
dah tu je.malas nk taip dah.
aku kesejokkan ni.alasan.alasan.hehehe