Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, February 10, 2009

NgeDaTE + MaJOK

Ari Isnin

dh lama tak tgk wayang.
so plan la nk tgk Ong Bak arini.
memula As gan Fi nak join..
last minit tak jadik plak.

Maka aku berdating berdua dgn biebo.
erkh..tak biasa.ceyy.gedik2 plak.
berlakon cam gadis pingitan kuar kampung.

sbb berdua je,gi tgk dekat2 sudah.
lagipon ati biebo byk nk join KRZ mancing.
tgk muka dia dh tau..
ada nampak byg2 joran kt batang idong dia.

amik tiket wayang,ada masa sejam lg nk merambu ramba.
aku tidak bermood baik..sbb tgh piyed.
badan rasa lesu,beremosi,sensitif dan penyentap.

ceyy..piyed kira cam tiket leh meroyan la kan.
besela..pompuan mmg patut dpt kelebihan tu.
ok.pasni biebo sepak aku laju2.



singgah makan kt Johnny's.org sgt ramai dan muke mereka sgt excited mencekik.sedangkan aku..tak berselera..berjiwa kusut dan hangin satu badan.betol..aku cam mereng skit.tetiba nk gelak..tetiba nak nanges.oh sudah gila kah aku??siyes.ni sbb gangguan hormon.kene makan pil hormon ke apa ah?



biebo cam malas nk layan aku.sbb asal bercakap,aku carik pasal.nak marah2..nak meroyan2..time2 camni,dok dekat gan dia pon cam panas jek.uii..kalah ibu ngandung koo!idok le every month aku camni...slalu tak la temper sgt cam ni.ishk2..ke monopos???uwaaaaa~! *lari laju2 sambil masok bilik nanges*


biebo sound aku...
"muka tgh muncung masam pon nk amik gambo gak"
.
sebok ah.bkn suruh dia amikkan!sentap tetiba.haa.kan cam tah apa2 perangai aku tu.sian biebo.tp dia dh biasa.byk sabo btol budaknya.sok2 dh kawen,cuba la aku buat perangai camni,kompem dia sepak aku sampai melekat kt dinding.
.
kan bo???
.
gambo makanan tak amik..pasal tidak bermud.haihh..sesape,azankan telinga aku meh.dh byk setan berkawan gan aku nih.
.
.
tgk Ong Bak, ok la..
cite dia lawan mmg gempak2..
tp nape endingt cam gamp**g??
ni nk marah nie...dah la aku kuat emo.
cam rasa nk tempeleng je Tony Jaa wat cite gitu.
*sblm ko tempeleng dia,ko dh slamat bersidai kt katil spital*
tp aksi dia mmg best...kena lak kalo bermud marah cam aku.
mmg rasa nk tiru jek..sape nk jadik mangsa?? ;p
.
pastu KRZ dan biebo plan nk mancing.
kali ni kat port baru kt Kundang Sg Buloh.
sementara biebo balik umah dia amik brg mancing,
aku berdesup balik damansara.nk mandi2 dulu.
lgpun berjanjian gan KRZ dan kak fida jmpe kt area sana.
kitorg kan berjiran.
.
ondeway tu..ada kejadian.
kuar tol sg.buloh,aku nampak asap berkepul2 di kejauhan.takkan Thaipussam lg kot.maybe kebakaran kilang pasal situ kwsn kilang2.



uii..itamnya asap dia.ke ada org negro terbakar?eh eh.melampau.



sbg paparazi dan berangan nk gantikan Karam Singh Walia,aku coba mendapatkan shot yg terbaik.ni paling dokat la aku amik ni.dh kata sambil drive kan..kang sebok2 nk amik gambo,selamat menjenguk aku kt spital plak kang.huuu.
.
balik2 mandi,teros turun sbb biebo dh sampai.
cite mancing,satgi aku citer yer..
apakah hasilnya???sila berdebar menunggu ke ujung rancangan.