Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, February 11, 2009

SeRveR dOwn..Cannot TenEt2.chist!

Arini server opis aku down terok.
Satu keje pon takleh buat..
Kot tak, dr pepagi td aku dh ngapdet.
Busan.busan.

ni ha baru ok.stgh ari mkn gaji buta.
berdosa btol..hiks.padahal soka!!

Smlm,last minute plan aku gi shah alam.
Sbb si ayam racun2 aku suruh gi sana.
Paksa2 okkk.

Ceyy..itu tipu.

Aku saje gedik2 nk pegi jugak.
Plus kak fida pon ado..baru la sonok.

Aku sampai serentak dgn Kak fida dan ayam.


Mata terbeliak2 tgk rambut baru emy…Tanteeekkkk ohh..cam Rozana!Nyanyi satu kali…Rozanaaaa..kau gadis idamankuuuuu~!Pasni ko leh la ngorat laki tua ye emy..mukakakakak.




Ko nampak tak ayam?? Dia pon gedik2 gak kaler rambut.Dah gaya bohjan dh aku tgk..eeee!!Kutuk pakwe org sesoka ati.wahahaha


Kak fida cam biasa la…tak lekang gan camera dgn harapan dpt amik gambo huduh org.sbb tu aku terpaksa behave dan menjaga raut muka supaya kelihatan comel sentiasa.persoalannya,comel ke ko?????ahaks.
.
.
Biebo saya masih sakit2…
Aku rasa ubat klinik ni tak bagus sgt la.
Kena berubat kampung..masalahnya kat mana??
Ke nk kena beli ubat cina?
Sbb aku dengar org cakap ubat cina bagus.
.
Oh,Dah lama aku tak bubuh drama kan.
Drama kali ni bertajok Makweku Gemok.
Lakonan mantap aku dan biebo.
Action!!
.
Him : Yang,jgn pakai baju ni lagi la.
Aku : pesal plak??? <--aku dh tak cun kah??down moral akuuu!!
Him : awk dh gemok la…ketat sana sini.tak lawo

I was like --> Free Smileys & Emoticons at Clip Art Of.com
.
Aku : mana ada gemok la.biasa jek *takleh trima kenyataan ni*
Him : gemok laaa…tak sesuai pakai baju camni.ketat.
Aku : takkkkk gemokkkkk *sambil tampar2 lengan dia*
Him : caya la cakap bo.pasni gi keje pakai baju kurung je ek.
.
What???what???come again????
Pakai baju kurung???oh noOo.cam keje gomen.
Lgpon mana aku ada baju kurung byk pon.tak sesuai idea tu.
.
Aku : gemok sgt ker??? <-- dah nk termakan hasutan ni
Him : iye..lom kawen lg dah gemok <-- sengih2 cam penjahat
Aku : Huh, aku akan kurus.ko tgk laaaaa…
Him : Ok, bo bg sebulan nk tgk awk kurus ke tak.
Aku : Ok Deal.ku sahut cabaran.kalo kurus bg apa??
Him : Bg apa…cakap tahniah jela!haha
.
Aku : hek elehhh..tak best langsung.ok kalo tak kurus, anto gi slimming centre eh?
Him : tak pepasal aku lak kena anto.
Aku : *gelok2 cam dirasuk syaiton kuat gelok*
.
So rakyat jelata semua,
From now on…aku akan kembali berdiet.
Aku akan palang menu2 makan malam sume nie.
.
No more nasik2 pd waktu malam.
Mkn buah or salad dan tenusu jek.
Tengahari pon makan lite2 sajork.
Bekpes pon sekadar mengalas perot.
Wahai perot, sila ko menangis dr skarang!
.
Smangattt!!!smangattt!!!
.
Aku ada mission.
Japgi kang aku nk gi timbang kt gym.
Sbulan akan dtg kita tgk bape berat aku turun.
Sila kasik aku moral support ok.
.
Dan aku dh berkira2 nk join gym balik.
Aerobic class pon aku nk masok.
Pasni sila korg meleleh tgk aku dh slim..
Auww.ada ati nk berlagak lagi tuh.
.
Tahukah ko dialog terbaru biebo skang?
Asal call aku je…ayat dia…
.
“hello budak gemokku..”
.
Keji kan laki aku.sagat kayap ko kang baru tau