Thursday, February 26, 2009

mEmbELi sAmbiL naK LaRi..

Dah 2-3 ari aku plan nk singgah Jusco/Tesco pas keje.
Tp cam nape tah jadik pemalas tahap takleh ubat dah.

Malas nk masok parking,
Malas nk berjalan dalam tempat luas2 camtu,
Malas nk Q time bayor..
Pendek kata sume malas la.

So semlm kekunun nk singgah Tesco kt kepong tu..
Tp bila sampai depan simpang Tesco tu,
Aku boleh disampuk JIN MALAS secara tiba2.
sudahnya aku terus jela takdak melencong2 dah.

Gile cam lalang tak tetap pendirian kan. :P

Bila masok area kejiranan aku,
Aku singgah jela pasaraya kat situ
yg dh ditukor nama jadi MAXVALU.
*Bukan samy vellu punye kedai okk.*
Ni anak syarikat Jusco.brg2 dlm ni sume dr Jusco la kekdahnya.

Dulu masa pindah sini aku sungguh tak paham..
Pasal nama pasaraya ni dulu D’HATI..

Adoii..tak mencerminkan ciri2 jual brg umah langsung.
Dah cam nama kedai brg2 baby,
Takpon cam kedai jual jamu2 tu ha..
Padahal kt dalam tu ada ikan,sayur,sotong bagai..
Plastic sampah pon ado jual..
so apa kene mengena dgn HATI???

dah.takyah la pikir..


masok2 sini teros menerjah port buah..sbb aku punye stok dah yilek.



aku dh muak duk mentekedarah epal sajork.kali ni aku nk carik buah lain plak..pear ke..dragon fruit ke.. *btol ke tak nama ni tah..* doyan ke..oh sumpah.aku kepingin nk makan doyan neh.tp mkn sorg2 cam boring.takde org nk rebut2 gan aku..huhu.anyone?jom open doyan jom.

pastu aku gi rembat Tuna Pedas plak.pasal aku nk bawak gi opis..bosan weyh ari2 dok tala karipap sardin je.muka aku ni pon dh cam tin sardin kekdahnya.sardine bran 3 ayam lagik kooo.sadis.
.
.
tgh pusing2 tanpa arah tu,
ada org panggil aku.
aku toleh2..tidakkkk!!!teros pengsan!
.
ok ko kena tipu jek.mana ada pengsan.
.
yg tegur tu adalah seorg lelaki bersama aweknya..
oh,dah ada awek rupanya..
kata nk tunggu aku sampai bila2..
wakakakaka..lelaki..ayat mmg nk gempak jek.
.
takyah cite detail la eh..
yg pasti aku cam nk campak sume brg kt tgn aku,
pastu larik laju2,x cukup laju panjat troli larik.
muhahahaha.
.
hopefully aku tak jumpe dia lagik pasni.
kekok weyhhhh...hurmm.

ni lah barang2 yg aku beli..aku rembat buah pear yg nampak cam sedap.yup dh mkn dh malam td.mmg sedap pong!slurppp~!
.
pastu teros balik umah buang masa sementara tunggu time nk tido..tetiba aku takdak idea nk taip sini.sblm kuar benda2 mengarut,baik aku mengundur diri dan jari.satgi aku ngapdet cite lain plak ek..caucincau!!!