Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, February 3, 2009

Wahai Korang

so sori..aku M.I.A seketika..
aku still cuti arini..
melampau kan...
asik la nk tambah cuti..

aku bukan sesaje nk cuti..
tp TERPAKSA...wah begitu ayat kaberline.
wahahahaha.

ni aku numpang ngapdet kt port kedai ada wifi.

aku x dapat nk ngapdet sbb aku xde kt umah.
mmg la bersepah wifi..
kira kalo nk ngapdet mmg tiada alasan la kan.
cuma,aku tidak membawa card reader.

maka bermaknakah ngapdet tanpa ada gambor??
tidak bermaknaa okkkk!!

plus korg bukan suke sgt baca apa aku bebel pjg2.
korg suke tgk gambo je kan?kan?
pastu kutuk2 dlm hati kepoyoan aku.
muhahaha.sesuka pitnah ko.

oklah..malam ni aku balik umah.
kompem2 penat dan x lalu nk ngapdet.
sok jela aku ngumpat gan ko yer..
dah banyak cite pending nih.

oklah..tu je.
bateri lappy aku dh berkelip2 ni <--padahal takdak berkelip pon.saje nk kasik nampak cam lappy aku ni canggih

kedai ni kedekot doh..
x bg free plug aku nk charge lappy aku.
eklas x eklas je kasik org guna wifi dia kan..
huahuahua.ayat tak reti bersyukur.

tokei kedai,tempeleng saya meh!