Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, January 30, 2009

LunCH DaTE...err..datEkaH???

date pejadahnya...kuar gan pompuan.
dah lama takde org ajak aku lunch date..
ni ayat tempah sepakan maut neh..huhuhu.

td tengahari,dgn sgt kuang ajar,
kitorg cabut dr opis kol 11.45..
maklumlah bos takdak..
slalunya camtu la,bos takdak sume tumbuh tanduk.
menyetan sana sini.

ok.aku je camtu kot.

jalan bole tahan clear la..
parking pon senang gak dapat..
sbb org lom kuar lunch lg kan..
sbb pekerja lain sume berbudiperkerti mulia..
unlike me..wohooo! :P

sampai2 carik Johnny's dulu..
aku slalu je makan kt situ..
tp tu sbb tersesat ke depan kedai dia.
aku tak hafal selok belok nk ke Johnny's ni.

jadi kesesatan seketika td..
ko cam tak tau besor mana OU nie..
memana celah je kitorg masok..
last2 tanya org baru jumpe.
sbb tu org ckp,malu bertanya x dpt pakwe.

yerla,slalu org nk ngorat kan buat2 tanya jalan..
pastu ajak borak..pastu mtk nombor fon.puii!
taktik beb..taktik..haha.



arini lunch ditaja sepenuhnya oleh Kak Menie.sbb apa??sbb aitu kan kitorg gi melawat dia sakit.so dia cam terharu la gitu kan..ingat tak??ko ni pelupa..mana nk ingat. Baca Sini 14 kali kalo ko lupe.hafalkan setiap ayat aku..masok exam final sem ko neh.





muka kelihatan sangat teruja nk makan free..lihatlah pancaran keimanan di dahiku itu.suspek sikit okk..haha.lately dh kenapa dahi aku asik berkilat je.mentang2 la dh nk dkt thaipussam..haih..sape tanya aku pegi ke tak thaipussam nanti,mmg aku terajang je eh.awas ko.



kak ina pon ada join sekali.baru la meriah...lihatlah kak menie yg dh sehat tu..gumbira betol dpt banje aku.bagos.utk gembirakan akak slalu,slalu2 la belanja acik yer.


aku tetiba berjaya mengambil gambo dgn kelihatan kurus.auwww..ke mmg dh kurus nie??plis.plis.kurus la dgn sendirinya wahai perot.



suasana sekitar tak ramai sgt pon.Johnny's kat sini x cantik sgt kan.dah la pekerja dia takde yg ensem. <-- kalo sume dh pekerja Nepal,celah mana ko nk ensem..bengong jek.



port kitorg dkt gan dapo.sbb kak Menie kata senang nk dpt makanan.yerla tu.logik btol andaian akak tuh.



rebus..kukus..rendam..didih..pastu ngap la sepuas ati.syorgaaaaa.



ni saat2 akhir baru makan udang.awal2 tu ternak dulu..dh ujung2 baru mkn.cam tah apa2 kan.tp mmg camtu pon aku tgk org lain makan.apa ko pikir udang tu dessert??huhuhu



ni baru dessert sebenar.Water Chestnut idamanku selalu.stone gile makan nie.sampai meleh airmata kesyahduan dan kenyamanan. T_T
.
.
dah abih makan teros meronda kulu kilir dalam OU
tanpa memikirkan jalan nk balik opis.
giler la keji perangai pekerja ni kan..
aku la tu.huhuhu.
.
ok lah..opis aku ni sejok cam nk membunuh.
naik kejung tgn aku atas keyboard nih.
dia ingat kita ni kt padang pasir ke hape nk pasang ekon kuat2.. <-- time takdak ekon kemain ko memekak sana sini kan...
.
marilah beryukur.... *tetiba*