Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, January 29, 2009

Kami PemANciNg TegAR-Part 3

ok lagi cite mancing.
ko ada rasa nk muntah x?
yerla..asik la kisah mancing.
ko soka ke tak soka ke...
ada aku kesah???

ni blog haku okk...
sukatik aku ar nk cite pape pon!
ceyy..kekunun marah yer..
kekunun jek..kalo ko sentap,
gi la dok atas atap mesjid.
tetiba..hekhekhek

ni kisah mancing ari rabu..
yes rakyat jelata,saya sambung coti lagi.
sbb aku perasan aku ni sambut raya jgk.
tu yg over cuti tuh..mengada2 kan.

kali ni gi mancing dekat je.
dkt sec 25 shah alam..
memula cam jadik x jadik nk mancing,
pasal dah ptg sangat..

tp bile dengar kak pida dh masak sedap2..
teros roh pemancing tegar merasok badan.
mmg berdesup la kitorg ke destinasi.


muke pemancing yg baru dapat surat chenta dr JPJ..adik 120.nama baru beliau tu.kalo ko nk tgk dia mereng tiba2..cuba ko sebut 120 dpn muka dia.kompem dia hadiahkan ko penyepak manja kat perut.huahuahuahua.aku tak bertanggungjawab.
.
kitorg dh siap mkn beround2,tp ikan sekor pon x sangkut lagi.peciter ni..dah la bayo mahal nk mampos.x dapat ikan bertan2 mmg tak berbaloi la kan.ke korang salah bancuh dedak ni?entah2 ikan sini x makan dedak..makan karipap ke...kan dh rugi masa. ;p
.
pastu siap ujan lebat lagi..sian para nelayan..hampa jugak tak dpt ikan.


tak lama pastu baru la muka jadik ceria sikit.KRZ dapat sekor rohu sedang2...kira ok la kan.takdela ko rasa nk rodok perot owner kolam ni kalo ko balik dgn tangan kosong.sekor pon sekor la....huhu


muke keciwa x dapat ikan..cuma aku je ceria..sbb aku bukanlah pemancing..tp kalo pancing lain aku soka..wahahahaha~!PANG drp biebo sedas.


biebo mula beraksi sengal.takpe,at least dah mesra camera.kalo dlu mmg idok la yer.dan tgk pula KRZ dgn dua 'peace' pelik tu ha.lawok giler peace spesis kepit jari gitu.ishk3.adik plak wat muka mintak pelempang.meh aku bg meh..aku kasik ko 120 kali pelempang..miahahahahaha~!
.
.
walopon hampa smlm,tp takpela kan..rezeki tu setakat tu saje..so apalagi, moh la kita repeat!!!!aku tak puas ati kalo korg tak dpt bunuh ikan byk2...