Monday, January 19, 2009

LawaTaN aLa2 BiNi oRg.

Sabtu

dah plan gan ayie,anik dan shidah..
nak gath makan2 sambil membuat umpatan.
ishk..tak baik..tak baik.bwk2 bertobat.
takdela mengumpat sgt pon..
skit2 tu normal la.. normal katanya T_T

aku kuar umah dalam kol 12.45 tghari.
singgah carwash dulu coci kuda putih aku
yg dh ala2 berkaler pelangi tu.
dah mcm2 kaler ada melekat situ.
taik burung,taik kelawar,taik semut,
sume ada buat hasil seni atas bumbung aku.


gigih abg ni dok sental bumbung aku.siap buat aksi akrobatik lagik.aku baru 2-3 kali coci sini.berpuas hati okk.dah la murah..siap vaccum baru 8 hengget.kalo carwash keling kt dpn tu,asik kena bebel je gan aku.tak bersih langsung.dia ingat basuh kete ni cam basuh pinggan ke hape.nk sental gitu2 jek.bluek!
.
.
pastu teros gerak gi S.alam amik shidah.
tak membuang masa,teros pecut gi umah ayie plak.
dah lambat deh..dah lapo jgk neh.
mmg aku saje je bg perot kosong..
nti kang leh penuhkan kt umah dia...hiahiahia.
soka!


dgn kelajuan cahaya,kitorg pon sampai.. *cahaya la sgt..bwk 80 dah bergegor kete aku tuh.* ni umah baru ayie..baru pindah.so 1st time aku sampai sini..cantik kwsn dia.cuma dh cam kt uganda skit.ramai gile org itam..memula rasa cam nk lari sambil jerit2 sbb ingatkan org minyak..rupanya org negro daaaa..ishk.wat suspen jek.


dgn kelajuan cahaya lg skali,kitorg dah ting tong depan umah ayie.sila percaya sbb memasing dh kebulor.mau la jalan tak cukup tanah..lift pon rasa lmbt je naik tingkat 11.tak sesabo.
.
dah bermukadimah sepatah dua dgn ayie dan dh bergelok2 syaiton seketika..aku masuk bilik tido beliau.dgn izin ye..ko ingat nk main redah je masok bilik org dh kawen neh?cannot yer adik2..byk benda2 tak sesuai dilihat oleh org tak kawen cam aku ni..hahaha.tetiba.


masok nk skodeng baby anis ni..dah lama giler aku tak jmpe.last jmpe masa dia baru lahir dulu..comel kan?ko tgk tgn dia berbalut2 cam Mummy tu..ayie punye keje la tu.sbb si anis ni alergic..abih naik gatal2 sume..so dgn membalut gaya ketupat gitu,leh la elakkan dia garu2 sampai melecet.tu explanation dr ayie la..bkn aku reka2 okeh.




muke aku wajib la kan..ni muke lapo namanya.cantik gak ek.wahh..matik la ko puji diri sendirik!pijak aku weii!


lontong super duper sedap dr ayie.stone giler makan ni..4 kali kot aku gan shidah repeat.tunggu anik x sampai2 lagik,so sementara nk tunggu tu takkan nk duk melangut sesaje.baik kita menjamah hidangan.menjamah katanya..pdhal 3 -4 mangkuk dh telan.



bukti : muke gumbira dpt makan sepuas ati.



anis dh bangun,mmg harus la aku belai dgn penuh kasih syg.aku ni kan penyayang orgnya..sila la buat aku ni calon menantu mak ko yer.kompem takkan menyesal.serius.



see..anis pon gumbira di pangkuan aku.jelas tak terbukti di situ?ok mengarut.



yg ni,shidah lebih2 gumbira plak.ko dh teringin ke nyah??


tak di lupakan..aleya anak sulong ayie.keletah btol budak sorg nih.mcm2 dia citer..kekadang paham,kekadang aku buat2 paham sajork.huahuahuaa.aku tak amik kursus bahasa kanak2 dlu.so pengetahuan dan pemahaman ok-ok je.
.
tunggu anik lama gak ler..pastu dia msg cakap hubby dia balik lambat lagi..so kelambatan la beliau.aku cam sian la kan..kang abih plak lontong ni aku makan kalo dia dtg lambat.
.
umah dia pon dkt2 situ katanya..aku pon ok la nk gi amik dia walopon tatau jalan..

aku pegi gan shidah pastu angkut si aleya skalik.lawok oii..si aleya ni bole nyanyi lagu "ku tunggu jandamu"..terkujat aku gan shidah.hehehe.leh masok AF ni ayie.
.
skali hambik kooo..bersesat2 nk gi KJ tu.sampai kawasan perumahan mana2 je aku masok.ikot soka ati je nk masok kuar simpang mana.pasal kitorg totally lost.taktau mana nk tuju.si aleya lak tetiba diam,aku toleh2 tgk airmata dh meleleh kt pipi.ayark!!!takoooot!
.
besela budak kecik..jauh gan mak dia,touching la kan.sib baik skill memujuk aku ni berkelas A,so kacang jela nk pujuk.bahahaha.tp kalo ko yg tua ni nk majok gan aku,takde de aku nk pujok2..paling lembut aku PANG satu kali kt dahi ko.nak try?meh..

dalam 45 menet baru la jumpe..mampoi la oi.dekat secoet camtu,pusing bapak jauh.gilo.



lepak2 umah anik seketika.umah org baru kawen..berseri2 gayanya.cam best jek.aih..nk kawen..nk kawen! *mood nk kawen bertahan 1 minit sajork..abis!*
.


pastu aku buat aksi sarkas dgn kekucing beliau.comel nk mampos weyh..mmg harus la ku gomol penuh berahi skalik.eh-eh...



nampak...comel kan.Nemo nama dia...suke la..nk pinjam tp anik kedekot! ;p



ni aku lupe nama dia..tp kucing ni aku cam takleh pegang sgt.bulu dia pendek2 pastu padat.bile ko pegang,rasa cam ko pegang kambing.aku cam tergeli2 skit.bkn geli cam geli sbb kotor tu.tp geli cam menggelitik2 tuh..eee.x paham kan??aku tak reti nk explain!huhuhu.



adngan memaksa kucing berposing cam model ubat nyamuk. *langsung tiada kaitan*
.
.
dah puas main2 gan kucing,
teros gerak gi umah ayie blek.
makan 2-3 round lagi.
mana tak gemok aku ni kan..
pastu nk kepochi memekak.haihh..
.
eh,tp gath kali ni cam kelako kan..
sbb memasing dh borak benda2 yg pelik.
bkn pelik sgt kot..tp bg aku pelik la jgk.
.
contoh ayat2 pelik yg kuar..
.
"langsir ni ko beli katner?bape meter?"
"pampers anak ko sebulan bape packs?"
"susu apa anak ko minom?"
"bape bayor baby sitter?"
.
see...ni conversation mak2 budak!!
meaning,kita dh up satu fasa lagik..
hiaaaaarhh!!dh makin tua rupanya!!
.
kalo dulu sume dok citer boipren la..
tempat hangout la...
tp skang dh berubah kan...huhuhu.
masok bab dapo langsir bagai..
dedulu aku tgk makcik2 je sebok hal camni.
skang kita plak dh terjebak kan????
.
baru ku sedari..dah tua diri ini.
tp takpe..aku tatappp akan pasan muda!
kuang3....
.
ayie,thanks sbb masak sedap2..
pastu bg kitorg lepak sampai malam..
sib baik x ajak tido situ jek..huhu.
pasni kita terjah umah anik plak ek!
yada!yada!
.
aku malas buat ayat penutup.
so citer abis!hahahaha.
gile pemalas!
.