Monday, January 5, 2009

LaRi2 daRi JammED

pagi tadi...cam buang tebiat.
pukul 5.50 mata aku dh segar bugar..
padahal aku set alarm pukul 6.30.

slalu tu kalo alarm bunyik,
punyela aku anti alarm..
siap sorok2 bawah bantal bagai..
pastu snooze sampai 14 kali.
tu yg kekdahnya slalu aku lajak tido.
padan muke aku.

so td aku terus bangun dgn senyuman..
sbb cam puas tido..padahal 5 jam jek.
slalu tu kalo 5 jam,aku baru2 nk lena..
12 jam baru la puas tido..
*tu tido ke mampuih? T_T *

pastu aku teringat arini 1st day skola bukak.
so adalah lebih afdhal kalo aku gerak awal
memandangkan aku takot jammed extravaganza arini.



sila la kagum dgn ketabahan aku kuar rumah di saat jam baru pukul 6.50 pagi.tp time ni pon dh byk kete dh.haihh..kuor lambat byk kete,kuor awal pon byk kete.dh tu pukul bape aku patut kuar ni??10 pagi??12 tengahari??




see..kete adalah bersimpang siur.aku rasa sume org pikir cam aku kot.takot jammed,sume pakat kuar awal..last2 padan muke sbb jammed.sape suh pikir sama cam aku!arini aku dh tau kuar awal byk kete,aku yakin diorg pon pikir sama gak.so kalo aku kuar lambat skit sok,kompem diorg pon camtu.eeeeee..gilo pikir camnih!



aku saje je kasik angle jauh skit bg mengkaber muke sememeh aku di waktu pagi.giler horror weyh.kanak2 adalah dinasihati menjauhi aku di waktu pagi.begitu juga bagi pesakit2 kronik.aku tanak menyebabkan sebarang kematian.


jammed lagi di tempat biasa...time kat sini aku call biebo kejutkan dia.kang terlajak plak tak pegi exam kang.suara adalah ceria2 sbb dapat bercakap gan boipren di pagi ari.



wahhh..gile semangat kekerjaan *<-- tatabahasa tunggang langgang.sila jgn guna dalam karangan BM tingkatan 3 * pukol 7.47 dh sampai opis.ni btol2 azam tahun baru nih.yerla tu..cuba ko tgk sok lusa aku sampai kol bape plak kan...
.
.
arini opis still panas..sakit ati aku.
tp dok dalam jamban ada plak ekon..
ni nk kena wat keje dalam jamban ke hape ni..?